{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

foderplan + strøelse {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl om hvad mine heste skal have af foder til her vinter.

Lige nu får de Travo E vitaminer, hø oh halm samt de går på græs.

Den ene er en hest på ca. 162. hun bliver ikke brugt for tiden da ejeren er gravid.

Den anden er en pony på 137 cm. meget varm af temprament, bliver redet 4 gange i ugen.
hvilket foder kan i anbefaler ?

Og hvilket strøelse kan i anbefale til en hest som spiser alt halm der bliver lagt ind i boksen ?. gerne en billig løsning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foderplan + strøelse
  • #1   4. okt 2010 Træpiller skulle være godt som underlag (; - Har selv spåner, men skifter måske til træpiller (:

• #2   4. okt 2010 Tina C: det vil jeg undersøge noget mere. Men jeg kan se folk der har spurgt til dette foder på nettet er fordi hestene skulle tage på i vægt. hvordan kan det være ?

Laizza&baloo. jeg vil lige kigge lidt nærmere på træpiller smiley

• #3   4. okt 2010 Min får omega 3 mix, eller sådan noget UDEN havre. + ekstra vitamin og mineral og selvfølgelig hø i massevis.

Jeg har samme problem angående strøelse, halm spiser hun alt af, spåner er for dyrt, da hun sviner og vader rundt i det. Men idag har jeg lavet en tyk bund af hør. Har kun hørt alt godt om hør, og det er billigere end spåner der hvor jeg får det fra. Spåner duede slet ikke. Har brugt 3 pakker på 1,5-2 uger. Og hver gang ryger der en hel trillebør, mest med rent spåner. Så jeg har hørt at hør skulle være løsningen for heste som vores. smiley

• #4   4. okt 2010 pernille- okay tak for dit svar smiley je gvil undersøge priserne og evt. prøve med træpiller smiley

Tina- tak for svaret smiley

Kommentér på:
foderplan + strøelse

Annonce