{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Ny sadel ? {{forumTopicSubject}}

Heej ...

Jeg ville gerne købe en brugt dressur sadel til min pony, men så ville jeg så først købe den også bag efter får en sadel mager til at tilpasse den , men jeg ved ikke anden at det skal være en 16.5 eller 17 " men aner ikke med bom str. ?? .. Han er en bred pony også lidt svajrygget ? smiley

Hvordan ville i så bare gætte jer frem eller hvad ville i gøre hvis i var mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny sadel ?
  • #1   9. okt 2010 Tror denne "annonce" hører til under marked, men Jeg har en kombisadel til salg med udskifteligt kopfjern. Måske var det noget-

Dvs. hvis den der er i ikke passer til din hest kan den skiftes til en anden størrelse.

Jeg sælger den med de 2 største og den midterste bom-

Du kan jo se min annonce hvis det skulle have nogen interesse.

• #2   9. okt 2010 Du siger han er bred, så bred bom? smiley Køb en brugt wintec hvor du kan skifte bommen efter huld smiley

• #3   9. okt 2010 Jeg valgte at få en sadelmager ud og få en god snak om hvad der ville være det bedste for mig og hesten, derefter har jeg så fundet de anbefalede sadler til kræene brugt. Nu er de ved sadelmager for at blive tilpasset helt perfekt.

Aldrig gætte og forsøge sig frem med en sadel efter min mening. Det kan blive ALT for dyrt i sidste ende.

• #4   9. okt 2010 Du kan købe dig fattig i brugte sadler, da ikke alle kan tilpasses din pony.
    Så det billigste er nok at snakke med sadelmageren først og derefter købe.
    Du kan få dressursadler i 16 tommer der har en anlægsflade fra 43 - 55cm og en på 55 cm vil være alt for lang til din pony.
    Sædestørrelsen er også vigtig, køber du 16 tommer og skal bruge 17, så falder du ud på bagsvidslen og ødelægger også ryggen på din pony.

Kommentér på:
Ny sadel ?

Annonce