{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge ved Aars
  • #1   15. okt 2010 Helt klart ulla smith til tandraspning - hun har en speciel uddannelse indenfor det og er super dygtig smiley det andet kan hun nok ogsa klare smiley ellers bruger vi cimbrer dyrlægerne aars, men ikke til tandrasp.

• #2   15. okt 2010 Jeg vil helt klart anbefale Lisa Nørgaard, hun er dygtig, og har til at lytte til dig, hvilket jeg syntes mange dyrlæger mangler idag.
    Jeg bruger Lisa til det hele.

• #3   15. okt 2010 altså jeg bruger også ulla til tandrasp.. en som de andre siger så er lisa nørgaard og himmerland dyrlægerne altså også gode.. jeg bruger alle tre ting alt efter hvad de skal.. det du skal ville jeg tage ulla men ved ikke om hun chipper ellers ville jeg bruge lisa nørgaard.. hun er også lidt billigere end himmerland så vidt jeg ved smiley

Men det er meget delt op herovre altså er det ben ringer de fleste efter per bodke, er det kiropraktor og akupunktur er det kim salomonsen osv smiley men jeg har ikke været andet end tilfreds med de tre der er nævnt smiley

• #4   13. okt 2012 Jeg er nu også ret vild med Ulla Smith hun er bare rigtig dygtig smiley

• #5   22. aug 2014 ved godt det er gammelt emne men ved i hvad Ulla smith tager for et tandtjek/rasping??

• #6   23. aug 2014 Det er helt i orden, det er godt nok et par år siden jeg oprettede tråden smiley

Nu hvor jeg har været gennem et træls forløb med min ene hest der fik en grim foldskade, og havde et langt behandlingsforløb inkl. ophold hos dyrlæge + operation og ekstra ophold hos opererende dyrlæge, er jeg ikke længere i tvivl om hvilken dyrlæge jeg vil bruge fremover: Hestehospitalet Himmerland.

Jeg har fået så god behandling af Helle Dalsgård og Kim Samuelsen, jeg har kun positive ting at sige om de to smiley

Kommentér på:
Dyrlæge ved Aars

Annonce