{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løsdrift året rundt??
  • #1   20. okt 2010 Selvfølgelig kan de det, også selvom de ikke har dækner..

• #2   20. okt 2010 Jeg havde mine på løsdrift et år, hvor de gik på en fold med en container.
    Det gik rigtigt fint og det var enda hyggeligt. man skal bare være obs på om det får nok foder.

• #3   20. okt 2010 Det kommer nok meget an på hvilken hest man har. Vores ponyer kan gå ude hele året uden dækkener, men med et sted at gå ind. Selvom det var -20 grader sidste vinter havde de intet imod det.

• #4   20. okt 2010 Man skal også være opmærksom på hvor meget græs de får. Får de for meget kan de blive forfangene.

• #5   20. okt 2010 Altså nu forstår jeg løsdrift som et sted hvor hesten frit kan vælge mellem en slags stald og fold... Sådan som dette (link fjernet) eller lign...

Løsdrfit er jo ikke bare at de går på mark hele tiden...

• #6   20. okt 2010 Tak for svarene smiley

• #7   20. okt 2010 Ja, og i løsdrift ville jeg anbefale man ikke kom dækkener på dem, fordi de kan ikke holde til alt det vand og hestene kan meget let få udslet og andet utøj under dækkenerne fordi de har dem på så meget og de ikke bliver holdt tøre på samme måde som en der står i boks om natten f.eks.

• #8   20. okt 2010 Vi har et 45 kvm skur, de kan gå ind i, men der er da stadig lidt vindomsust.

Jeg gik og mærkede på dem hver dag, sidste vinter, om de frøs. Men nej.. Hovene bliver dog koldere, end hvis de kommer på boks om natten.

• #9   20. okt 2010 Mine heste bruger allerede nu deres løsdrift meget, og de kommer også til at gå der til vinter. Det er avlsdyr og en islænder, så ingen dækkner her.
    Men som andre nævner skal man være opmærksom på at de skal have mere foder for at holde huld end hvis de kom på boks i en lukket stald.

• #10   20. okt 2010 Jep kan de, og de elsker det smiley

Mine heste står ude døgnet rundt året rundt, de har en løsdrift de kan gå ind i alt det de vil, de har vand derinde, og for wrap 3-4gange om dagen..

De står uden dækken, og har aldrig haft brug for et..

Det man skal sørger for med løsdrift er at der er så meget strå foder at der faktisk er noget tilbage når man fodre igen, for så ved man der ikke er for lidt..

Kommentér på:
Løsdrift året rundt??

Annonce