476 visninger
|
Oprettet:
Hængemule,madglad&lærenem=intelligent? {{forumTopicSubject}}
Hey dejlige HG!
I stalden står en western rytter som træner meget fra jorden, hun er utrolig dygtig. Nå men, jeg stod en dag og var ved at sadle Noah op, hvor jeg så lidt for sjov har lært ham spanske skridt. Så kommer Christina hen og spørger sådan ind til hvad jeg har lært ham og sådan. så kigger hun på ham og siger ' du ved godt din hest er meget intelligent ikk?' Det så åbenbart når hesten har hængemule, madglad og lærenem - også er den intelligent
- har i hørt om det før?!
Noah er mega madglad, har den vildeste hængemule, og lærte spanske skridt på en dag
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.862
Hahahaha aldrig... Og det var da en underlig ting.
Majas underlæbe hænger - men det er sku fordi hun er gammel xD
Hun eeeeelsker mad - men finder hurtigt ud af hvis man vil have hende til at gøre ngoet for det.
Lærenem, ja - på visse områder.
Hun er klog på sin måde, hun gider bare ikke bruge mere energi end højest nødvendigt.
At hesten lære spanske skridt på en dag tror jeg er mange der kan, kræver bare de de er lærenemme og følsomme for pres som Maja fisen overhovedet ikke er, så et løfte benet fordi man kilder det, nej aldrig i livet ;).
aug 2007
Følger: 118 Følgere: 108 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 587
feb 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 178
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.135
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.407
tror ikke man kan sige sådan overordnet om en hests udseende kontra intelligens. Det er vel ligesom med mennesker. Intelligente mennesker har vel ikke et bestemt udseende....det ville ihvertfald være MEGET underligt hvis de havde...
Hængemule,madglad&lærenem=intelligent?