{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Hængemule,madglad&lærenem=intelligent? {{forumTopicSubject}}

Hey dejlige HG!
I stalden står en western rytter som træner meget fra jorden, hun er utrolig dygtig. Nå men, jeg stod en dag og var ved at sadle Noah op, hvor jeg så lidt for sjov har lært ham spanske skridt. Så kommer Christina hen og spørger sådan ind til hvad jeg har lært ham og sådan. så kigger hun på ham og siger ' du ved godt din hest er meget intelligent ikk?' Det så åbenbart når hesten har hængemule, madglad og lærenem - også er den intelligent smiley - har i hørt om det før?!
Noah er mega madglad, har den vildeste hængemule, og lærte spanske skridt på en dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af varmelegeme i vandvarmer 2.550 kr.
  • Renovering af trappe udendørs 2.000 kr.
  • Lille have 205 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Boring i væg til gardinopsætning 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hængemule,madglad&lærenem=intelligent?
  • #1   25. okt 2010
    Hahahaha aldrig... Og det var da en underlig ting.
    Majas underlæbe hænger - men det er sku fordi hun er gammel xD
    Hun eeeeelsker mad - men finder hurtigt ud af hvis man vil have hende til at gøre ngoet for det.
    Lærenem, ja - på visse områder.

Hun er klog på sin måde, hun gider bare ikke bruge mere energi end højest nødvendigt.
    At hesten lære spanske skridt på en dag tror jeg er mange der kan, kræver bare de de er lærenemme og følsomme for pres som Maja fisen overhovedet ikke er, så et løfte benet fordi man kilder det, nej aldrig i livet ;).

• #2   25. okt 2010 Jeg synes også det er lidt mærkeligt smiley men også lidt sjovt smiley

• #3   25. okt 2010 Vil næsten gætte på at hvis du læser Linda Tellington-Jones' bøger om hestens personlighed, så vil du finde ud af hvad hun med mente med hestens udseende kontra intelligens og personlighed.

• #4   25. okt 2010 Charlotte Joy Sommer fra www.happyhorse.dk har også lavet en arketype bestemmelse af heste også udfra blandt andet udseende.

• #5   25. okt 2010 har jeg aldrig hørt om. Vil sige tværtimod mht de heste jeg har kendt med hængemule. de har ikk lige været de skarbeste knive i skuffen smiley
    tror ikke man kan sige sådan overordnet om en hests udseende kontra intelligens. Det er vel ligesom med mennesker. Intelligente mennesker har vel ikke et bestemt udseende....det ville ihvertfald være MEGET underligt hvis de havde...

Kommentér på:
Hængemule,madglad&lærenem=intelligent?

Annonce