{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Hårdt at flytte hesten. tudemarie. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været oppe og kigge opstaldningssted, og er helt overbevist om at der skal jeg op og stå :-)! Men da jeg skulle op til min hest idag, kom det mindre fede jo; Jeg skulle jo fortælle ejeren af det sted min hest står nu, at jeg flytter.

Det skal lige siges, at de ejere har gjort ALT for min hest. De har fodret enormt meget på hende da hun var undervægtigt, da hun stod stille pga. skade lukkede ejeren hende ud hver morgen, hvilket de normalt ikke tilbyder, og fodrede selvom det ikke var i den periode. Jerg kan nævne 100 flere ting, men de har bare altid passet så godt på min hest, og været der, hvis man havde brug for dem.

Så da jeg kommer derop idag, får jeg fat i en af ejerne, og fortæller hende det. Og om jeg ikke giver mig til at tude?! Puhaaaa. Havde det bare SÅ dårligt med det, virkelig.

Skulle bare lige ud med det - håber i kan bære over.
Der er flere grunde til at jeg har valgt at flytte. Hvis det er noget i virkelig gerne vil vide, så må i jo spørge, men det var ikke derfor jeg oprettede emnet ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårdt at flytte hesten. tudemarie.
  • #3   25. okt 2010 Camilla skov: Der var flere grunde. Men da vi selv skulle lukke ud og ind deroppe, havde alle dem jeg har heste på fold sammen med, lavet en vagtplan, hvor alle faktisk har fået opfyldt deres ønsker. Men af en eller anden grund, passer de ikke deres vagter alligevel, og jeg er træt af ikke og vide, om min hest kommer hverken ind eller ud. Desuden har jeg lukket hestene ind hver dag i lidt over en uge, på trods af at jeg kun har én ind-vagt selv. Så er der også et par stykker deroppe, der åbenbart ikke mener at de skal passe deres heste. Og jeg kan ikke holde ud af at se på en hest, der kun står i lort, og ikke har noget at tygge i, så foruden min egen og min mosters, har jeg mange gange været ''nød til'' at strø ved 4 andre heste - med dårlig ryg.

    Desuden, så kunne jeg vis jeg flyttede, komme i HELT nybygget stald, med ridehus.


  • #4   25. okt 2010 + at dem jeg gerne vil ride med, står på det sted jeg nu har valgt at flytte hen.

  • #5   25. okt 2010 dejligt du har taget den endelige beslutning.. Selvom det er hårdt, så er jeg sikker på du bliver rigtig glad for det nye sted.. smiley :)

  • #7   25. okt 2010 jeg knep også en tåre da jeg sagde boksen op her til d. 1 nov. det sted hvor Mistery står..
    Det er virkelig med tåre i øjnene at jeg flytter hende, men det er bare blevet for dyrt og savner at have nogle at ride med.. Men det er klart det bedste sted jeg nogensinde har stået og heldigvis kan jeg komme tilbage igen, hvis det ikke går det nye sted.


  • #8   25. okt 2010 Janni: Åh lyder godt smiley jeg fik heldigvis også at vide, at jeg jo altid var velkommen smiley

  • #9   25. okt 2010 det er dejligt at vide, at man altid kan komme tilbage igen, hvis der opstår problemer..

  • #11   25. okt 2010 Du skal nok blive rigtig glad for det nye sted, - det lyder som om det er en velovervejet belsutning smiley

    På en måde, synes jeg det er godt du græd. Så kunne ejeren også se, at du virkelig har været glad for det!



  • #12   25. okt 2010 jeg tudede også da jeg skulle sige farvel til 2 dejlige tøser (Jeanette og Pernille! Jeg savner alle vores hyggesnakke!!)
    min mor fortalte det til dem der har gården, men det var knap så hårdt baseret på de sidste par hændelser inden jeg "valgte" at flytte og så fordi de havde solgt gården og selv skulle flytte smiley

    men der var ALT for mange ting der talte for, at jeg måtte flytte derfra
    og jeg har ikke fortrudt det!
    dog er det lidt mærkeligt at jeg bor lige ved siden af mit gamle sted smiley Men heldigvis kan jeg så stadig se Pernille og Jeanette engang imellem smiley


Kommentér på:
Hårdt at flytte hesten. tudemarie.

Annonce