{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

part¨på dygtig dressur hest {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Det står spdan til at jeg leder efter en part som jeg kan udvikle mig på indenfor dressuren, hvilket betyder at hesten skal være uddannet til et vist niveau indenfor dressuren (ihvertfald LB) - men det er sværere end som så, at finde en part som er på det niveau, ellers er der kun tilbudt skovtursparter på de dygtige heste.

Nu har jeg set at man kan få part på rideskolehestene på Ballerup rideklub, de underviser jo også øvede rytter så i den forbindelse må de jo have rideskoleheste som ligger på det angivne niveau.

Hvad synes i, og har i andre råd og anbefalinger?

- Pigen der virkelig gerne vil have part på en dressur hest :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  part¨på dygtig dressur hest
  • #1   29. okt 2010 Jeg har dog SELV udviklet Flotte til det vi laver idag (omkring LB lille LA) han går samtidig rideskole undervisning.
    Den næste der får part på ham, har jo en dygtig hest.:-)
    Men han er så også der også kun to heste i rideskolens heste der er så dygtig...
    Så jeg tror det bliver svært, da det bliver dyrt på en privat hest. & på de dygtige rideskole heste, er der ofte en ride part på...

• #2   29. okt 2010 - Men alt er muligt hvis du selv vil.;-)
    Held og lykke.:-)

• #3   29. okt 2010 Det er skam heller ikke fordi jeg ikke selv vil være med til at udanne hesten, problemet er mere at de heste man kan få part på (privathestene) er så unge, at der virkelig skal arbejdes meget med grunarbejdet, inden man kan gå videre - det kan godt være jeg lyder kedelig, men det har jeg virkelig brugt meget tid på med mine foregående heste og ponyer, så nu vil jeg egentlig bare gerne lidt videre, hvis du forstår :o)

• #4   29. okt 2010 De "gode" hest kommer som regn heller ikke på nettet med en "parts annoce", de bliver afsat til ryttere som folk kende, og ved kan ride ordenligt. Syntes derfor heller du skal tage ud at snakke med folk, hvis der er nogle storer steder i nærheden, og så hænge en sedel op eller direkte spørge folk om de ved om der er nogle der mangle en til at ride deres hest. Det mest optimale er dog hvis du kender nogen, der kunne kenden nogen smiley

• #5   29. okt 2010 Det har du nok ret i - det forklarer også manglen på annoncer :o)
    Jeg har bare været lidt ude af hesteverdenen et stykke tid, så mine kontakter har jeg ikke rigtig kontakt til mere.
    Men det er da helt klart et forsøg værd, mange tak :o)

• #6   29. okt 2010 så er det måske en rigtig god ide at starte på rideskolen og måske for du heller ikke part den mest veluddannet hest, men du kommer igang igen og jeg tro bestem at alle elev hestene kan gå en LB, det kræver jo ikke så meget :o) og på den måde komme ind i heste verden igen og lære nogen af de andre at kende og på den måde lære de også dig at kende og din måde at ride på, som så kan hjælpe dig videre med ridningen og hvis det er så længe side du har redet er det også rart at få rette sin grundridning op igen, efter min mening kan man næsten ikke få nok grundridning, det er jo bygge klodsen i ridningen, som man også tit falder tilbage på også selv om man rider MB og højre, men held og lykke, tror bestemt du finde den rette parts hest på et tidspunkt :o)

• #7   29. okt 2010 det er nu ikke sådan at jeg har glemt grundridningen, har redet de sidste måneder - men du har fuldstændig ret, det handler om at få skabt sig en omgangskreds, det vil jeg så prøve at få fikset.

Mange tak for hjælpen og de gode råd :o)

Kommentér på:
part¨på dygtig dressur hest

Annonce