{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget forskel på Rambo og Amigo!
  • #1   4. nov 2010 Aner det ikke, har aldrig ejet et Rambo .. Nægter at betale så mange penge for et dækken ..

Ellers er meget tilfreds med mit Amigo regndækken smiley

• #2   4. nov 2010 *er jeg*

• #3   4. nov 2010 Amigo er jo den billige udgave af Rambo, så det er klart det ikke er helt så godt :0)

Jeg har et enkelt Rambo Wug winther og det kører på 5. sæson nu og er stadig helt og intakt... det er kvalitet og her betaler man ikke kun for navnet, men så sandelig også kvaliteten.

Som ekstradækken har jeg lige købt et Rhino, som jo også er lillesøster til Rambo, så er spændt på, hvordan det er i forhold :0)

Ellers er jeg også glad for Masta dækkener :0)

• #4   4. nov 2010 Rambo er supergodt smiley

• #5   4. nov 2010 Mit favoritmærke er dog klart Weather Beeta, de er bare kanon gode og til at betale for! smiley

Pris og kvalitet hænger sammen, specielt når vi snakker om dækkener. Men jeg er MEGET tilfreds med WB og vil ikke bytte dem for andre, da de bare ligger rigtig godt på mine heste og dem jeg tidligere har haft, de er 200% vind og vandtætte samt de holder til virkelig meget på folden :).

Har 5 stk, hvor to af dem er 4½ år gamle smiley

• #6   4. nov 2010 Jeg har aldrig ejet et amigo så ved ikke noget om holdbarheden, men de heste jeg har set passet der har haft begge dele har pasformen været klart bedst på rambo!
    Har selv et rhino også det er jeg også rigtig glad for, det har været igennem strømhegnet med athene rigtig rigtig mange gange, det har kun fået lidt brand''sår'' ingen huller.

• #7   4. nov 2010 jeg har både rhino og amigo og er rigtig glade for dem, da de findes i halve størrelser og dermed ligger kanon på vores pony - må indrømme at jeg ikke har købt rambo endnu, da pengene ikke har været til det

• #8   4. nov 2010 Mit rambo har tilgengæld faktisk været i stykker 2 gange, men det var en ret uheldig situartion smiley

• #9   4. nov 2010 Bucas, havde jeg også den gang, det næsten var det eneste på markedet... mange år siden... Dengang synes jeg pasformen omkring skuldre og manke var ELENDIG... det gnavede hul på skulderen og gnavede sig langt ned i manken... Har så sent som i går set en hest med et nyere Bucas og på den hest lå det ligeså dårligt som jeg selv husker det.

Men heste er forskellige så det må jo ligge godt på nogen heste :0)

• #10   4. nov 2010 Har haft rigtig mange dækkener gennem tiden og ligeså mange er blevet ødelagt - lige indtil jeg skiftede til Rambo!

Mit Rambodækken kører også på 4. sæson og har ikke en eneste skade og han går med det hele sæsonen - undtagen de få dage det tager at få det vasket.

- og ja, det er dyrt - men absolut ikke i længden.

• #11   5. nov 2010 har både Amigo og Rambo, og ja Rambo er VIRKELIG top-kvalitet! Jeg ahr også prøvet MANGE billige dækkener gennem tiden....men de har bare været SÅ dårlige kvalitetsmæssige i forhold til dem fra horseware.

Mit amigo-regndækken syns jeg ikke der har været problemer med, det ligger skide godt på hesten, og er ikke gået i stykker osv endnu. Men selvfølgelig er Rambo bedre i kvaliteten da det jo koster meget mere smiley

Du skulle dog tage af at tjekke priserne på horseware dækkener i udlandet. har lige købt et Rambo vinterdækken i udlandet til ca 1100kr, samme dækken koster 1700kr herhjemme smiley

Kommentér på:
Meget forskel på Rambo og Amigo!

Annonce