{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideskole - kender du den?
  • #2   28. apr 2006 Indtil videre øv.

Er der mon andre, der kender den?
    Som Dorte skriver, er CEU en skole med ridelinje, men overfor denne skole ligger en rideskole, som vist er ejet af CEU - tror jeg.

Man kan både få undervisning, have sin hest opstaldet eller blot have banekort.

• #3   28. apr 2006 Jeg kender CEU, har gået der. Det er lidt længere nede af vejen, at der ligger et opstaldningssted. Ved ikke om de også har rideskole. Den har så vidt jeg ved ingen forbindelse til CEU.

CEU er teknisk skole, hvor der ikke er en dicideret ridelinie, men derimod kan man få fag hvor man lærer lidt om heste. Det er ikke meget. Havde selv hest på valgfag og det gik mest ud på longering, strigling, hvordan sadler og trenser skal ligge osv. Og det er ikke meget man har om det.

Opstaldningsstedet har jeg haft kigget på, da jeg havde min hest derovre. Det er et lækkert sted, men har jo ikke set det for nylig. Det er 5 år siden jeg var derovre.

• #4   28. apr 2006 Jeg mener at de har en ridelinie nu. Den startede sidste år. Min gamle berider har noget undervisning der. Ikk eleverne men nogle private

• #5   28. apr 2006 jeg havde en hest opstaldet derude da det lige var startet.. det er rigtig dejligt derude og så bliver der taget klatter hver dag og de får hø og banen bliver også harvet hver dag.. hvis du skal have undervisning er Dorthe rigtig sød!

men jeg tror der er rimelig fyldt nu, men du kan da prøve.. det kommer selvfølgelig an på om du skal på skolen eller bare have opstaldning. Det er jo eleverne der sørger for at muge og alt det der..

Kommentér på:
Rideskole - kender du den?

Annonce