Den vilde pony {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Som ses i min profil har jeg taget den store opgave på mig at tage imod en vild pony, i tro om at det kunne jeg nemt..
Det viser sig så at lillemanden har lidt flere problemer end øjet kunne se..
Jeg har haft ham i nogle måneder nu, og vi har haft en Horsemanship træner ude for at hjælpe os tre gange.. Og dette har været helt fantatisk.. Han kan nu blive trukket til og fra mark, både gå foran og bag andre heste og jeg kan røre ham et godt stykke ned af kroppen..
Men .. Pony'en står lige nu opstaldet hos min søster ( tusinde tak for dette ) Men af personlige årsager er det ikke muligt mere, og så er det med grædende hjerte at jeg må indse jeg desværre ikke har pengene til at have ham.
Mit store spørgsmål er så, hvor gør jeg af min lille vilde ven..? Jeg er ikke meget for at sælge ham til en alm. hestekender, da personen bestemt skal have masser af tid og vide hvad han/hun laver da han er en meget sårbar pony hvor lang tids arbejde hurtigt kan blive ødelagt af den mindste fejl..
Er det overhovedet muligt at finde en som kender en masse til horsemanship ( evt træner andre's heste ) til at tage min pony til sig. Og evt give ham et fantastisk hjem..??
Hjælp, jeg er helt på bar bund.. Nægter at slagte/aflive ham da jeg med sikkerhed ved han en dag bliver en fantastisk pony der stoler 100% på den person han føler sig tryg ved..
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg har også tænkt meget over det. Og vil da helt sikkert hellere aflive ham end at han skal have det dårligt..
Men tænkte der måske kunne være nogen, der kendte nogen osv.
Så jeg holder mine fingre krydset for at der lige pludselig dukker en perfekt ven op til ham..
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 4
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 178
Jeg ved også at der er lavet et dansk parelli forum, du kunne gå derind og skrive en annonce? Jeg ved at mange af menneskerne derinde er utrolig dygtige.
Og så har jeg selv lyst til at sige at jeg vil ta ham, men jeg er for ung og uerfaren og det ville desuden blive en meget kortsigtet løsning .__.
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 335
Den vilde pony