{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Tilmelding via. infosport {{forumTopicSubject}}

Jeg kan godt se det smarte i, at man tilmelder over nettet og betalingen ske med det samme.
Desværre synes jeg bare det er rigtig rigtig surt at folk som mig, der kun har det mastercard, ikke kan tilmelde der og derfor bliver opkrævet 30 kr. yderligere i de forskellige klubber, fordi man sender tilmeldingen på gammeldagsmaner.

Bare at tilmelde via infosport over 20 kr mere pr. equipage end det ellers har gjort og priserne for startgebyr er sgu ikke sat ned.

JEG SYNES DET ER STRENGT !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilmelding via. infosport
  • #1   12. nov 2010 Jeg synes det er pisse smart infosports system... Det kan jo aldrig blive deres skyld du har et mastercard? Det er jo generalt bare dyre med et Marstercard?

• #2   12. nov 2010 I stort set alle butikker og netbutikker, kan man betale med et mastercard og visa elektron.

Jeg siger skam heller ikke at det er deres skyld og siger også selv at det er smart nok, men derfor synes jeg da stadig ikke at det er fair at man skal betale så meget ekstra bare fordi man ikke har et dankort.

Dyre at have et mastercard?
    Hm .. Næh, det synes jeg ikke at det er.

Kommentér på:
Tilmelding via. infosport

Annonce