{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Hvorfor mister jeg lysten? - salg :'( {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger en del...

Men jeg har lige solgt min pony.. Da Maria var ude og prøve ham var alt godt smiley Jeg er SÅ glad for at det er hende der skal eje ham, for de er så gode sammen og har mange gode år sammen i fremtiden, og han skal ikke langt væk. Men, efter Hubertusjagten i søndags hvor det blev helt fast og besluttet, har jeg slet ikke haft lyst til at ride ham, ikke engang strigle ham? Efter hun prøvede ham første gang, har jeg haft SÅ svært ved at ride ham, bare han gjorde det mindste galt var jeg lige ved at eksplordere.. Jeg har en meget god tålmodighed normalt.. Det underlige er bare at jeg sagtens kan ride min anden pony, selvom hun nogen gange bare er en flyvende reje smiley Cesar går rigtig godt for tiden, aldrig set bedre, men jeg har bare ikke lysten til at ride ham... Nu har jeg ikke redet ham siden søndag, hvor vi fik den fedeste tur på jagten og gennemførte den osv.. Maria har redet ham en dag, men ellers har han bare stået...
Jeg vil jo ikke såre ponyen, men hvorfor gider jeg ham ikke mere? Han bliver først hentet d.1 januar, så har nok af tid med ham.. men det er bare ikke det samme?

Hjælp Hg! Det er ikke bare lige sådan ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor mister jeg lysten? - salg :'(
  • #2   12. nov 2010 Jeg tror, det er fordi du inderst inde er ulykkelig over at skulle af med den.
    Rid den alligevel! Om du så vil eller ej - når den først er solgt har du fortrudt at du brugte for lidt tid på den.

• #3   12. nov 2010 det samme som de andre, når du ved han skal væk gør det for ondt og ride ham men jeg synes du skal alligevel og tænke på at det snart er jeres sidste tur... eller jeg mener det er jo godt nok ikke lige nu han bliver hentet men alligevel!:)

• #4   12. nov 2010 Jeg har oplevet præcist det samme, da jeg skulle returnere min første Friser pga handelsfejl.... han stod 2 mdr her inden han blev afhentet og jeg KUNNE bare IKKE ride ham !!!.

Tror det er fordi man begynder at tage afstand fra hesten, fordi man ved man bliver dybt ulykkelig når den skal væk?... Man forsøger at skåne sig selv tror jeg....

• #5   12. nov 2010 Bare rolig sådan havde jeg det også da jeg skulle sælge min pony Carola. Jeg vidste at hun jo skulle sælges, og så tror jeg at det er en forsvars mekanisme der sættes i gang.
    For ikke og blive for såret når den så bliver hentet.

Dog vil jeg lige sige det ikke virker. smiley

Kommentér på:
Hvorfor mister jeg lysten? - salg :'(

Annonce