Hvorfor mister jeg lysten? - salg :'( {{forumTopicSubject}}
Overskriften siger en del...
Men jeg har lige solgt min pony.. Da Maria var ude og prøve ham var alt godt
Jeg er SÅ glad for at det er hende der skal eje ham, for de er så gode sammen og har mange gode år sammen i fremtiden, og han skal ikke langt væk. Men, efter Hubertusjagten i søndags hvor det blev helt fast og besluttet, har jeg slet ikke haft lyst til at ride ham, ikke engang strigle ham? Efter hun prøvede ham første gang, har jeg haft SÅ svært ved at ride ham, bare han gjorde det mindste galt var jeg lige ved at eksplordere.. Jeg har en meget god tålmodighed normalt.. Det underlige er bare at jeg sagtens kan ride min anden pony, selvom hun nogen gange bare er en flyvende reje
Cesar går rigtig godt for tiden, aldrig set bedre, men jeg har bare ikke lysten til at ride ham... Nu har jeg ikke redet ham siden søndag, hvor vi fik den fedeste tur på jagten og gennemførte den osv.. Maria har redet ham en dag, men ellers har han bare stået...
Jeg vil jo ikke såre ponyen, men hvorfor gider jeg ham ikke mere? Han bliver først hentet d.1 januar, så har nok af tid med ham.. men det er bare ikke det samme?
Hjælp Hg! Det er ikke bare lige sådan ...
feb 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 216 Svar: 772
Rid den alligevel! Om du så vil eller ej - når den først er solgt har du fortrudt at du brugte for lidt tid på den.
jul 2010
Følger: 132 Følgere: 119 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 154
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 1.337
Tror det er fordi man begynder at tage afstand fra hesten, fordi man ved man bliver dybt ulykkelig når den skal væk?... Man forsøger at skåne sig selv tror jeg....
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.919
For ikke og blive for såret når den så bliver hentet.
Dog vil jeg lige sige det ikke virker.
Hvorfor mister jeg lysten? - salg :'(