{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår stopper vejret jer (trailer)
  • #2   24. nov 2010 Der var sket et uheld på vores vej i morges og i går sad en lastbil fast på tværs af vejen, så jeg kører ingen steder.
    Hellere undvære ridehus end at ende med at køre galt med hesten.


  • #3   24. nov 2010 ved ikke hvornår vi stopper

    men det er meget pjat hvis
    man stopper nu hvis det er i Vestjylland
    ved ikke hvordan det ser ud andre steder

    hvis man stopper nu skal man til køreprøve igen da


  • #5   24. nov 2010 I vinters kørte vi til stævne, og vejen var stort set ikke andet ens is den første halvdel af turen, men vi kom da både frem og hjem. Dog er det ikke noget jeg har lyst til at opleve igen, for det var godt nok ikke en sjov tur med trailer da smiley

    Vi kører ikke med trailer når det blæser meget kraftigt, eller det sneer meget, eller når der er meget sne/is på vejen. Ellers kører vi i bil stort set altid smiley


  • #6   24. nov 2010 Hvis der ligger is på vejene og det blæser RIGTIG meget, vil jeg ikke kører med mine heste..

  • #7   25. nov 2010 I snestorm og orkan ! smiley Har jeg dog kun oplevet en gang.. der blev vi så desværre fanget til et stævne i helsingborg da både bro og færge var lukket og næste alle veje totalt spærret smiley
    Kører i en gran vitara der er godt passet med dækkene smiley så jeg tør godt kører i frost vejr smiley De salter og rydder jo også vejene smiley Så det er bare med at køre i en forsvarlig hastighed og lige tænke på at bremselængden er lidt længere når der er lidt glat smiley


Kommentér på:
Hvornår stopper vejret jer (trailer)

Annonce