{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

Döbert trense classic - str.? {{forumTopicSubject}}

Hej HG-medlemmer smiley

Jeg er på udkig efter en Döbert classic trense, men jeg har set at der er mange der sælger dem pga. de er for små til deres hest.
Derfor er mit spørgsmål, hvad er jeres erfaringer?
Bruger jeres hest dens normale str. i trensen, eller den er en ekstra-størrelse større (det var vist en smule dårlig formuleret - men I forstår vel?)

På forhånd siger jeg tak for svar .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Döbert trense classic - str.?
  • #1   27. nov 2010 Min bruger str full i OS trenser, som er meget normal i størrelse. Men prøvede min venindes Döbert classic, den skulle spændes i de aller yderste huller i alle remme, og næsebåndet var næsten for kort.
    Hendes OS er spændt i de midterste huller.

• #2   27. nov 2010 Jeg har en Kieffer str full som jeg måtte sy ind til min nuværende hoppe da den var alt for lang. Den var faktisk oppe i de øverste huller til min gamle vallak på 1,78 cm. Generelt er min oplevelse at Kieffer er ret store i størrelserne hvor andre mærker er mere "normale". Min Döbert Classic er str V/ cob og den passer super fint til hende i lægden. Dog bestilte jeg str full i pandebånd. Jeg havde en Passier trense i str full som hun godt kunne passe også.

• #3   13. sep 2011 hejsa..er der nogle som ved hvor man kan købe en döbert trense BILLIGT! -det behøver ikke at være pandebånd på, leder bare efter selve næsebådet :)?

• #4   13. sep 2011 Döbert classic trense i sort smiley

Kommentér på:
Döbert trense classic - str.?

Annonce