{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sommereksem-islænder
  • #1   28. nov 2010 Jeg går helst uden om den hvis der står i annoncen at den har det.

• #2   28. nov 2010 min ishest Blida har sommereksem, på grund af det var hun sat ned i pris. Bare på med et godt eksem-dækken, så kører det smiley

• #3   28. nov 2010 Personligt ville jeg gå uden om en eksem hest da det kan være en kostelig affær og hvis det er rigtig slemt så er det kun bøvl og besvær. Men det er også en grund til at når de har eksem falder de en del i pris

• #4   28. nov 2010 nej..synes ikke der er grund til at købe sig til problemer...
    synes også det er synd de skal gå med dækken faktisk næsten hele tiden....hvilket jo desværre er en eksem hests lod...
    men er det drømme hesten på alle andre områder, kan man da godt komme i tvivl, så må man bare mærke efter.... jeg ville have det skidt med at have en eksem hest,pga det med dækkenet....og virkelig overveje om jeg orkede det ekstraarbejde/bekymringer der unægteligt ville medfølge...

• #5   28. nov 2010 Jeg siger altid til mine elever at problemer behøver man ikke købe sig til, de skal nok komme alligevel. Så umiddelbart ville jeg ikke anbefale nogen at købe med sommereksem.
    Der er dog undtagelser. Bor man ved kysten, eller i meget åbent land, hvor det blæser meget, har man sjældent problemer med mitter mv. Bor man derimod ved skov kan man være sikker på reaktioner fra eksemheste.
    Men står man med drømmehesten, og er man villig til at tage det ekstra arbejde der er ved eksemhesten, ja så ville eksemen ikke skræmme mig væk. Nogen heste kan klare sig uden reaktioner hvis bare de ikke går ude ved solopgang og solnedgang, men kommer på boks i de timer. Andre har det fint med et dækken.
    Så alt i alt kommer det vel an på hesten og de folk der skal have den...

• #6   28. nov 2010 Jeg har en koldblods der har sommer eksem.

og havde du spurgt mig for 6 mdr siden havde jeg sgat nej, jeg vil ikek købe en hest med sommer eksem.
    Nu har jeg en og jeg vilel ikke bytte den for noget i verden, at jeg kunne få så fantastisk en hest og så billigt pga dene fejl, ja det synte sjeg er helt utrolig. Jeg kunne nu ikke være mere ligeglad med sommereksem og vores for blot et eksem dækken på til sommer.

en anden gang, om jeg ville køre en med sommer eksem JA uden tøven

• #7   28. nov 2010 tak for alle svarende tror heller jeg må nok heller lade være for gider ha flere syge hest har haft nok:-)

• #8   28. nov 2010 Har i prøvet at give hestene B-vitaminer? smiley Det skulle vidst hjælpe?

Kommentér på:
sommereksem-islænder

Annonce