1.713 visninger
|
Oprettet:
sommereksem-islænder {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
jeg har aldrig haft en islænder med sommereksem og ved ik ret meget om det men hvis i skulle ud og købe en dyr ny hest ville i så komme en med sommereksem hvis den opfyldte alle de andre ønsker i havde??
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.652
maj 2006
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.143
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.084
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.138
synes også det er synd de skal gå med dækken faktisk næsten hele tiden....hvilket jo desværre er en eksem hests lod...
men er det drømme hesten på alle andre områder, kan man da godt komme i tvivl, så må man bare mærke efter.... jeg ville have det skidt med at have en eksem hest,pga det med dækkenet....og virkelig overveje om jeg orkede det ekstraarbejde/bekymringer der unægteligt ville medfølge...
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
Der er dog undtagelser. Bor man ved kysten, eller i meget åbent land, hvor det blæser meget, har man sjældent problemer med mitter mv. Bor man derimod ved skov kan man være sikker på reaktioner fra eksemheste.
Men står man med drømmehesten, og er man villig til at tage det ekstra arbejde der er ved eksemhesten, ja så ville eksemen ikke skræmme mig væk. Nogen heste kan klare sig uden reaktioner hvis bare de ikke går ude ved solopgang og solnedgang, men kommer på boks i de timer. Andre har det fint med et dækken.
Så alt i alt kommer det vel an på hesten og de folk der skal have den...
jun 2004
Følger: 160 Følgere: 264 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
og havde du spurgt mig for 6 mdr siden havde jeg sgat nej, jeg vil ikek købe en hest med sommer eksem.
Nu har jeg en og jeg vilel ikke bytte den for noget i verden, at jeg kunne få så fantastisk en hest og så billigt pga dene fejl, ja det synte sjeg er helt utrolig. Jeg kunne nu ikke være mere ligeglad med sommereksem og vores for blot et eksem dækken på til sommer.
en anden gang, om jeg ville køre en med sommer eksem JA uden tøven
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.237
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 700
sommereksem-islænder