{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Hvad er han værd? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Bemærk! : Min pony er IKKE tilsalg, men det er os der har lært ham rigtig meget af, hvad han kan, så det ville være spændende at vide hvad har var værd smiley

Lidt om ham:

Vallak
Hans navn er Tony

Konkurrencepony under DRF

Har startet til og med MB på distriktsplan

Har startet til og med LA1 på klubplan

Har aldrig kommet hjem fra dressurstævne uden rød roset

Har stort set altid roset med hjem i spring

Han har sprunget 140 cm i løsspring

han kan stort set alle ponyøvelser

han har potientiale til PRM, PRT osv i dressur

Har potientiale til S i spring

10 år her til januar

grå

ren Connemara m. stamtavle

Fanastisk look. Man lægger mærke til ham v. stævnepladserne

Super gangarter

Har startet military , som han klarede med i alt 0 fejl.

En pony udover det almindelige, teknik, gangarts og fighter, skønheds osv. mæssigt

Han kommer fra Irland hvor han har været halv vildhest med sin flok smiley

Han har været kåret som 1. klasses alvshingst i Irland! smiley

I kan se ham her:

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=118471

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er han værd?
  • #1   6. dec 2010 Det er jo nogle super fine ting du kan skrive om ham, men kigger man på infosport, er det vidst et stykke tid siden han har gået regelmæssigt - ihvertfald distriktsstævner.

Jeg ville ud fra det jeg har mulighed for at se, sige 30.000-60.000 kr, og spændet er så stort fordi jeg syntes at du får gjort ham meget lækker i din præcentation, men ud fra resultaterne er det ikke det helt store.
    Dog også en super lækker pony på billederne.

• #2   6. dec 2010 Ok smiley Det er fordi jeg er kun lige begyndt på distriktsstævner på ham, da jeg ikke har haft rytterlicens før for en 3 uger siden. derfor er der gået lang tid siden med de "rigtige" stævner smiley

• #3   6. dec 2010 Grundet resultater og hans højde, så omkring 40.000-50.000 kr..

• #4   6. dec 2010 Sanne : OK smiley
    Men er hans højde ikke med god for en 2'er ? smiley et er max. højden, og han er jo færdigmålt, så jeg vil da mene at højden er perfekt ? smiley

• #5   6. dec 2010 Hmmm. Han er ikke ligefrem de perfekte pony til begyndere. Han er ret hidsig og energisk, men ok (;

• #6   6. dec 2010 Du skriver det er jer der har lært ham alt hvad han kan, hvorfor står han så på infosport med så mange forskellige ryttere? Er det søstre og kusiner?

Lidt ud fra hvor svært det er at sælge ponyer pt, er prisen på sådan en her ikke høj.
    Hans resultater på infosport i spring er ikke imponerende, han har meget få placeringer, og fejl i klasser over LB, så ud fra det, vil man som køber ikke købe en som ham, hvis man søger en med kap. til M klasser.
    Han ser heller ikke helt sikker ud med sine forben på dine billeder, der er flere, hvor de ikke bliver samlet over springet.
    Du skriver han har gået en military med 0 fejl, det kan man ikke, dressuren bliver omregnet til fejl, så hvor mange fejl gik han med? hvilken klasse, og placering i klassen?

Nu har jeg ikke tjekket dressur resultater på infosport, men dem du har skrevet herinde, ser fine ud.

Jeg vil sige det er helt nede på 25-35.000, det er baseret på hvad jeg ved ligende ponyer koster(L-niveau i dressur/spring/military)

• #7   6. dec 2010 hmm basserede på hvad andre tager for deres ponyer på det nivo vil jeg nok skyde på 30-40.000

• #9   6. dec 2010 Stald søgård *10 oktober -Hubertusjagt Nørlund *
    jeg er enig med dig..

sys måske du har gjort ham bedre end han ser ud til at være.. billeder kan selvfølgelig snyde.. men forstår heller ikke det der med så mange forskellige ryttere...

ville nok sige mellem 28.000-35-000...

• #10   6. dec 2010 Hmm. Vi købte ham for 55.000. Han stod først til 110.000.
    Det jeg mener med at jeg har lært ham meget, der mener jeg grundridningen og dressuren.
    Engang farede han ind i springene og løb banen rundt med hovedet under armen smiley . Nu er han styrbar, osv. smiley Og han går meget meget fin dressur.
    På klubplan har han altid haft placeringer med hjem, han har aldrig startet dressur c-klasser.

Kommentér på:
Hvad er han værd?

Annonce