{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Ejerskifte {{forumTopicSubject}}

Vi købte i august en pony, hvor efter vi indsendte ejerskifteerklæringen til landscenteret.

Jeg har overhovedet ikke hørt fra dem endnu vedr. dette, selvom jeg har rykket dem adskillige gange.

Er der andre der har haft samme problem og ser man overhovedet det bevis igen? - Jeg begynder da at tvivle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejerskifte
  • #1   7. dec 2010 Jeg har også sendt mit ind for en lille måned siden, jeg har modtaget mit pas igen, og i fredags modtog jeg en regning, som jeg har betalt, men jeg har heller ikke fået mit ejerskifte papir

• #2   7. dec 2010 Men hvorfor reagere de så ikke på mine rykkere?

Sådan noget skal bare heller ikke gå tabt i posten ..

• #4   7. dec 2010 Jeg ved godt at det ikke er deres skyld, hvis de eller jeg ikke har modtaget det, men at de ikke engang reagere på rykkerskrivelser

• #5   7. dec 2010 Har ikke døjet med ejercertifikater før, men har desværre en del dårlige erfaringer med landscentret heste, mit indtryk er efterhånden at det er en flok amatører der sidder derinde og ikke gider gøre deres arbejde ordentligt. Har dog i det mindste fået svar fra dem hver gang jeg har haft skrevet og rykket dem eller gjort dem opmærksom på fejl og mangler i deres arbejde.

Kan give som eksempler at jeg fik 2 pas retur med i alt 5 fejl, alle noget som en skoleelev kunne have lavet rigtigt eftersom det var tastearbejde og overførsel af info fra hestenes seperate stamtavler til deres konkurrencepas.
    Andre problemer har været at jeg modtog en regning på en følregistrering, men jeg havde på det tidspunkt ikke noget føl eller for den sags skyld haft et, de præsterede sågar at sende mig tre rykkere på denne regning på trods af at jeg havde gjort opmærksom på fejlen og de havde vedkendt sig at det var en fejl fra deres side og at regningen ville blive annulleret.

Mit råd er at du skulle tage at ringe derind nu, det er ikke acceptabelt at du skal vente i over 4 måneder på et sølle ejercertifikat.

• #6   7. dec 2010 Jeg har netop lige ringet derind.
    De siger at de har modtaget min erklæring, men da der ikke var en medsendt en kopi af købsaftalen, så havde de troet at det ville blive eftersendt og sagen havde derfor bare ligget ..

Nu er det første gang jeg selv køber en hest, der skal stå i mit navn, så de kunne da godt lige havde skrevet tilbage at de manglede dette !!

• #7   7. dec 2010 har heller ikke hørt noget fra dem og det er ca. 3-4uger siden jeg sendte mit ind...

• #8   7. dec 2010 og vil sige at med mit er der sendt alt med der skulle med...

• #9   7. dec 2010 Hun sagde til mig, at hun skulle have en kopi af min underskrevne købskontrakt, ellers kunne de jo ikke se at jeg egentlig var blevet ejer af hesten.

• #11   7. dec 2010 Så ved jeg ikke hvorfor de skal have den, men nu fremsendes jeg den i hvert fald til dem også går der forhåbentlig ikke så længe før jeg får det retur.

• #12   7. dec 2010 Da jeg købte Breezer sendte jeg bare den underskrevne ejerskifterklæring ind..

Jeg sendte dog passet med samtidigt da jeg skulle have medicinsider i, og vedlagde derud over en sedel med jeg gerne ville ha skiftet farve på ham smiley

(Han stod som rødgul, og han er bare alm. gul)

• #13   7. dec 2010 Okay.
    Jeg ved ikke hvorfor de så siger dette til mig, om det bare er en dårlig undskyldning for at de ikke har fået gjort det eller hvad det er ..

• #14   7. dec 2010 Du må undskyld jeg tager mig tiden til at svare i din tråd :S

• #15   7. dec 2010 Undskyld, men hvad mener du?
    Jeg har svaret på dit indlæg, men havde bare ikke lige nået at svare til at du skiftede fare på din hest ..

smiley

• #16   7. dec 2010 Nu handlede langtfra hele mit indlæg om hans skift af farve

• #17   7. dec 2010 Lige noget andet: hvilken adresse skal ejerskifte og pas sendes ind til? Og hvordan foregår betalingen, stadig med check?

• #18   7. dec 2010 Okay, så skriver jeg dig da et helt nyt indlæg !

Hej Atli Foto - Amatørfotograf -

Som så mange andre har skrevet, så sendt du altså også kun den underskrevet ejererklæring med ind.
    Den sendt jeg også ind, men det er åbenbart ikke nok, oplyser de mig.

Jeg har ikke haft behøv for at sende mit hestepas med ind, da min hest har hestepas og konkurrencepas, da han går landsstævner i military smiley
    Vores pony har også skiftet farve i løbet af årene.
    På gamle billeder er han helt gråskimmel og nu er han faktisk næsten helt hvid.

Tilfreds? Nu tog jeg mig også lige tid til at give dig et meget længere svar, end hvad jeg har givet alle de andre smiley

• #19   7. dec 2010 Camilla Sauer - http://www.landbrugsinfo.dk/heste/hestepas/Sider/Startside.aspx adressen er ude i højre side

Christina Lodberg * - Nu skrev jeg hvorfor jeg sendte passet ind, og nu er der foreskel på en skimmel der skimler og så en fjordhest, de er nemlig ikke i skimmel

Kommentér på:
Ejerskifte

Annonce