{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe sadel på afbetaling??
  • #1   7. dec 2010 Hej igen Pia smiley
    Det mener jeg bestemt ikke man kan. Det ville være enormt dårlig handel for dem hvis sadlen af en eller anden grund skulle retur. Så ville den være brugt jo :-S

• #2   7. dec 2010 Sarah: Hej smiley Det er ikke ment privat, men hos proff sadelmager el lign. Det er vel som så meget andet købt på afbetaling; tv, senge, sofa osv...ville bare høre om mulighederne....det er jo svært at sælge pt

• #3   7. dec 2010 Ja det var også det jeg mente.
    Lad os sige du finder en sadel der og den skal tilpasses din hest. Den er ny osv. Hvis der så er noget med den som ikke lige passer evt den ikke lige er dig eller noget så vil han miste meget i pris på det. Lige som nye biler. Når de forlader forhandleren falder de 40000kr i værdi. Hvilken sadel har du i tankerne

• #4   7. dec 2010 pia.

det er Umuligt! prøvede sidste år at finde en og ringede rund og ville høre men nix og nej heldigvis sælger de private herind fine sadler til billige penge smiley

• #5   7. dec 2010 og ellers så prøv på lohmanns de har også rigtig gode sadler i alle prisklasser smiley

• #6   7. dec 2010 Der er altså nogen der gør det .. Så det er bare med at finde dem der gør det ..
    Der vil jo højest tænkeligt lavet kontrakt, hvori der nok vil stå at hvis sadlen i værste tilfælde går så meget i stykker at den er ubrugelig, skal køber stadig betale resten af pengene af..

Den hest jeg havde part på, havde ejeren en sadel til 15000, den var købt på afbetaling.
    Tror dog ikke de gør det med sadler under en vis pris.

• #7   7. dec 2010 Jeg ville nok anbefale dig, at spar op til en sadel.. Man kan dog bytte sig frem til en anden sadel + penge, hvis der er en bestemt sadel du vil, og som har en vis værdi.. Kender mange der har gjort det.. Men din sadel skal selvfølgelig også have en vis værdi, for at de kan gøre det.. Hvis det er en æld gammel sadel, som ikke kan ret meget mere, så vil de selvfølgelig heller ikke bytte.. smiley Men gode kvalitets sadler, som sadelmageren kan komme af med igen, tager de i byt..

Kommentér på:
Købe sadel på afbetaling??

Annonce