{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ring og rid.
  • #1   8. dec 2010 ring og rid har du ´mulighed for at komme igennem banen tre gange. Det vil sige du kan blive disket to gange og for en ekstra tur. Hver runde koster lidt penge. Du behøver ikke have stævnetøj på. Får du en 0 runde får du en roset

  • #2   8. dec 2010 super tak!

  • #3   8. dec 2010 helle - sådan er det ikke alle steder...

    ring og rid, det er klubbens måde at tjene lidt ekstra penge på, uden at holde et stævne... stævne skal de nemlig have tilladelse til at holde i distriktet... ring og rid skal der ikke søges tilladelse til, da det jo ikke er stævne...

    klubberne nedsætter selv reglerne og priserne for ring og rid klasserne... jeg har prøvet hvor det kostede 20 kr pr runde, og man måtte ride 3 runder pr. højde, og 2 højder (så man kan ride 6 runder i alt)... jeg har også prøvet hvor det koster 40 kr, og man kun må ride to runder pr højde....

    der er også ring og rid dressur klasser... hvor man for eks. siger at høster rytteren over 60% giver det en sløjfe osv...


  • #4   8. dec 2010 De steder jeg har været med ring og rid plejer det at være et træning stævne..
    Der er ingen præmier, men man melder sig til nogle klasser og rider dem, men bar for at øve sig..


Kommentér på:
ring og rid.

Annonce