{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Jeres dag med hestene :D {{forumTopicSubject}}

Jeg tog ned til Filippa ved 15 tiden sammen med Stald Kalhave Stig og en der hedder Camilla. Vi sad så og spiste toast og lavede wendy-Quizzer (*grineren* ) i næsten to timer, inden vi to ud og ride.

Det var faktsik rigtig hygge ! smiley

.-Filippa var rigtig sød, da jeg var ude og ride. Dog lidt stiv til venstre. Men pludselig kom jeg til at mærke at hun gik lidt sjovt. Jeg prøvede så at læsne tøjlerne og lade hende trave lidt fri, men Stig kiggede på. Jaja ! Selvfølgelig. Den lille tosse var ikke rentgående i traven og jeg stoppede så. Øv øv ! :S

Ved ikke helt hvad det er for. -Måske sadlen, da hun snublede meget i starten og det kan jo godt hænge sammen med, hvis sadlen trykker. Og den ligger nem,og ikke ordentlig. Skal over til sadelmageren på onsdag og så får jeg ham lige til at komme og kigge på den. Den ligger nemlig ikke ordentlig, selvom den lige er blevet omstoppet til hende. :S

Men nu skridter jeg hende uden sadel i morgen (-ønsk mig held og lykke, det kan godt gå vildt for sig ;D) Og onsdag har hun fri. Så må vi jo se derefter. Men det er lidt træls !

Ellers har det bare været en rigtig hyggelig dag smiley Heeh .. Og noget rigtig godt vejr !

Hvad har i lavet idag, i sådan noget fantastisk vejr ?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres dag med hestene :D
  • #1   8. maj 2006 har ikke redet, min mor rider på mandager.. jeg har været hos en i min klasse og spillet Risk (brætspil) sammen med 4 andre fra min klasse.. det var hygge... vi grillede også:D
    Tiril R

• #2   8. maj 2006 har trænet dressur, det gik egentlig rigtig godt,
    lidt sjovt, for min hest var ikk bange for traktor med gylletank bagved, men den have stol og trillebør vi rider fordi HVER dag, og havestolen står ved siden af ridebanen, de to ting, dem syns min hest var HALLØJSA farlige...!!

• #3   8. maj 2006 jeg gik først ud til diamond halv 5. så "studsede" jeg lige hovskægen (det var godt nok ved at være lidt langt). så red jeg dressur. han var rigtig sød. gik dejlig dybt, og var dejlig løs på tøjlen. smiley smiley men der var lidt det, at han var bange for min trøje, som lå smidt på en af pælene. uha den var farlig. !
    bag efter det, smed jeg sadlen ind, og så skridtede vi en dejlig tur uden saddel. da vi kom tilbage, vaskede jeg ham. og så slap han for mig. hehe.

det er da ikke så godt med hende flips var nil? det er da trælst. !

• #4   8. maj 2006 <i> Iha , jeg var ude og springe på min kæmpe dressur hest XD , Sjovt sjovt . Gik faktisk rigtig godt && vi nød det , hihi (:
    - Skal senere ud og lege lidt med min Højgravide pony , hihi (:

Kommentér på:
Jeres dag med hestene :D

Annonce