{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig strøelse:-)
  • #1   9. dec 2010 Jeg giver ca 37 kr pr sæk med 25 kg. Bruger ca 200 kg hvergang jeg starter en boks op!! Og ved de værste grisse-heste bruger ca 2 -3 sække pr 1-2 uge!!

• #2   9. dec 2010 Jeg bruger tørv. Det er super godt for indeklimaet, og det giver fantastisk sunde hove smiley Men jeg giver ca. 80 kr for en pakke, og man skal bruge mellem 5-7 pakker til at starte en boks op smiley Men derefter kan man nøjes med at smide 1-2 pakker ind om måneden afhængig af hvor meget den enkelte hest sviner.

• #3   9. dec 2010 Jeg bruger hør til ca 80kr stykket. Det er helt kanon. Min hest er et svin, og boksen er aldrig vugtig !

Tror det priserne er meget ens, om du bruger piller, spåner, hør eller hvad du gør..

• #4   27. dec 2010 Hvordan har I så oplevet at økonomien har været i forhold til at bruge de små halmballer. Lige nu bruger jeg 4-6 små baller pr. boks pr uge, og jeg ville gerne skifte til halm- eller rapshalmpiller hvis der er en nogenlunde økonomi i det.

Kommentér på:
Billig strøelse:-)

Annonce