{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så mange heste ?
  • #1   8. maj 2006 hmmm... mystisk... ville jeg sku ik ha tid til...

• #2   8. maj 2006 jeg har vel 7 heste opprættet
    Ulf er min egen hest som jeg har nu
    Aslar er min bedste venindes part og hun kan ikke have egen profil pga det mobil halløj, vi er jo norske
    Nikay er en anden venindes pony som hun ville have hitind
    Mulle er min gamle part
    Jamaica er min første pony som er solgt
    Mille er min gamle pony som min søs har nu
    Adalco er min gamle pony som er til salg

Så jeg har 7 opprættet og rider kun 1, måske 2 af dem nu...
    Tiril R

• #3   8. maj 2006 tror jeg ik de er... så går de ihvertfald ikke i skole samtidig... det kan være de lever af det...

• #4   8. maj 2006 der er tit mange af hestene der enten er *solgt* eller *død*'e
    2 af 'mine' heste er nogen jeg passer/har passet. Islænderen er kommet tilbage til ejeren igen, men jeg rider den stadig af og til på mit arbejde. DV'en har en skade så nu tager ejeren sig af hende. Mine to små ponier er der to piger der hygger og nusser om hjemme i stalden hos min far. Min travhest har en knæskade så hun kan kun holde til en tur af og til når jeg er hjemme (1 -2 gange om måneden) Chili er for ung til at ride på, han skal på sommergræs denne weekend, så jo, tiden er der smiley vil gerne indrømme at det er et + at min far kan have dem stående hjemme i stalden og passe dem (jeg bor på en kostskole 2 timer væk hjemmefra), ellers ville jeg nok heller ikke have mere end 1-2 heste. smiley

OG jeg har også et æsel:-P
    glæder mig til at jeg er færdig med gymnasiet så jeg kan komme hjem til alle mine kære dyr igen:-)

• #5   8. maj 2006 heh... det var da os en del med skader... heh..jeg rider også kun 2 af mine...

• #6   8. maj 2006 Hej
    Jer har 14 herinde, det er mange, men vi avler, så bliver det jo til en del, vi har to piger ansat til at hjælpe os, så alle kommer i hænder, næsten hver dag, det er rigtig godt, ellers kunne nogen jo blive glemt, og det ønsker vi ikke, vil gerne have gode ponyer, som børn kan magte.
    og det kræver jo lidt tid.
    Anita

• #7   8. maj 2006 Vi har 10 heste:
    2 shetlændere - dem rider vi jo ikke rigtig på, men går da ture med dem en gang imellem
    3 welsh'er - de bliver redet (selv Gala som nu er 21, men har det helt fint) smiley
    2 New Forest ponyer - dem er vi ved at tilride
    1 Dansk Varmblod - min mor rider ham normalt vær dag
    1 Russisk Trakehner - ham pr¢ver vi også at ride vær dag
    Og så er der Flin som jeg rider vær dag (han er en Welsh sec. F, men noget st¢rer end de andre tre Welsh'er).

• #8   9. maj 2006 hold da helt op det vra et par stykker må jeg sige smiley jeg hade godt nok heller ik råd eller tid til 14 heste.. jeg er tilfreds med mine 6

• #9   9. maj 2006 Jeg har 5 smiley Og de er svære nok at nå
    Går jo på HF..
    Fleur: hun er 1 år, så det er ikke så vildt meget pasning
    Fini: 3 år... Hun bliver trænet op til tilridning i efteråret, så hende træner vi med ca. 1 gang om ugen, ellers bliver hun bare striglet og på fold
    Freja: Hende rider jeg ca. hveranden dag
    Casel: Bliver ikke redet for tiden
    Rival: Rider ham ca. hver dag smiley

Kommentér på:
Så mange heste ?

Annonce