{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Louise H
Louise H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Ang. snydt af bruger herinde {{forumTopicSubject}}

Mit indlæg er desværre blevet slettet, ved ikke hvorfor da ingen er udhængt.
Jeg mangler dog stadig min vare og mine penge
Tak for hjælpen til jer der svarede på mine ellers generellespørgsmål, der åbenbart omhandlerudhængning af personer??? Forstår ikke lige hvorfor det blev slettet for ingen er nævnt ved navn
Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. snydt af bruger herinde
  • #1   13. dec 2010 Man må da bare heller ikke noget herinde mere smiley Trist at det er sådan!

• #2   13. dec 2010 nej, det forstår jeg da heller ikk . jeg sys ellers jeg skrev et super godt svar . smiley

nemlig at det da aldrig kan blive udhængning at skrive navne i en PB, da det ikke er i offentligt rum, lige som det ikke er forbudt at fortælle mine venner og familie hvem der har snydt mig .

derudover skrev jeg at politiet formentlig ikk vil gøre en skid ved at du melder det, derimod er det eneste du kan gøre at troppe op på hendes adresse og bede om at få dine penge .

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   13. dec 2010 Ja jeg er da i chok over at man ikke må spørge om sådan et spørgsmål. Det er da fint at moderatoren så selv svare og sletter indlægget bagefter. Spurgte jo hvorfor de går så højt op i misbrug af denne side,når man ikke må advare andre, det forstår jeg ikke. Snyde, stjæleog bedrege er åbenbart ikke misbrug???????

• #6   14. dec 2010 Er også blevet snydt i handel, ½ af varene 'glemte' hun at sende og den ½ hun sendte var slidt fuldstændig i stykker. Sælger vil ikke lade handlen gå tilbage, svarer mig ikke mere og HG gør intet ved sagen.....som de skrev til mig:

nej Det er selvfølgelig ikke i orden, men HG er så meget andet end markedet og er ikke en salgs side som f.eks. dba mfl. derfor er al handel på eget ansvar, desværre..
    mvh Luffe

.....Jeg er rystet over, at HG tilbyder et 'Marked' hvor man så er fuldstændig ligeglad med hvordan folk snyder og 'stjæler' penge fra andre. Jeg forstår ikke man bare stiltiende ser til, når ens 'kunder' beder om hjælp.....

• #7   14. dec 2010 Hvad blev du snydt for LouiseH? (:

• #8   14. dec 2010 Jo det er netop også udhængning at skrive navne i PB'er og ikke tilladt

• Mynte
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152
    #9   14. dec 2010 Der er fra Big Admin kommet klar udmelding om, at man ikke må skrive i indlæg, at man kan kontakte personen for at få at vide hvem det er man skriver om; Det er ikke okay at opfordrer til på den måde at lave smædekampagner over privatbeskeder mod enkeltpersoner eller firmaer.

Indlæg der indeholder sådanne, vil blive anset som udhængning og blive slettet.

Husk nu, man ved aldrig om det der siges om en person er sandt, derfor bliver vi nødt til at behandle alle ens og overlade sagen til politiet. Man kan derudover også kontakte big admin via "kontakt" og fortælle om sit problem med en handel, og så vil sagen vurderes.

• #11   14. dec 2010 Martina:
    Uanset om gruppen er lukket eller ej, så gælder HG's brugerbetingelser ALLE steder på HG..

• Mynte

#12   14. dec 2010 Egentlig ikke en dårlig ide, problemet er så bare, at en del snydere har flere kontoer, og dermed kan anbefale "hinanden" smiley

• Mynte

#13   14. dec 2010 Men husk nu, grupper må ikke bruges som marked smiley

• Mynte

#15   14. dec 2010 lyder farligt

• #16   14. dec 2010 Der burde uden tvivl oprettes et stjernesystem på hver konti, således de kan bedømmes ud fra ting folk har købt/solgt.

• #17   14. dec 2010 DET lyder som en god ide.. Send den endeligt videre til Ris og Ros under Kontakt øverst i højre hjørne..

• #19   14. dec 2010 man kunne godt lave noget i still med antal stjerne i bedømmelse når man har handlet med folk, f.eks 1-10 stjerner giver man 10 stjerner så er personben ærlig og for man kun 1 så ved man at noget ikke stemmer,, mange hjemmesider har noget i stil med det,, så er det jo op til folk selv at bedømme om de vil handle med personen..

det vil være sådan lidt en slags karakter til personen.

• #20   14. dec 2010 Bettina V - Annoncerne er en service til de bruger der et.. HG er et galleri hvor man kan vise sin hest frem og snakke med andre hesteintereserede

• #21   14. dec 2010
    Jeg vil give Bettina ret ? HG er et Galleri som de har udvidet til/med en salgs side ved at indføre VIP.

• #22   14. dec 2010 Markedet var her altså længe før VIP blev opfundet..

Af alle dyregallerierne er det kun på hestegalleri man skal betale for at have annoncer og videoer, og det er pga alle de useriøse annoncer der var

• #23   14. dec 2010 Luffe: Hvis du ´får hjælp af politiet, så vil jeg gerne ha nummeret på den betjent . Sidst jeg havde brug for politiet fordi min eks truede mig og min nye kæreste samt jagtede mig rundt i byen i bil, der fik jeg ikk en skid hjælp, og vil da mene det er en mere alvorlig sag end at blive snydt for x antal kroner !

• #24   14. dec 2010 okay . utroligt den måde de prioriterer derinde . smiley - men det skal jeg selvfølgelig ikk blande mig i . Dejligt at du fik dine penge, så er det da et forsøg værd en anden gang .

Kommentér på:
Ang. snydt af bruger herinde

Annonce