{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Striber på vejen = bomme :P {{forumTopicSubject}}

Min overskønne vallak er overbevist om at de hvide striber på vejen (dem så man er obs på farten skal ned) er bomme for hvergang vi rider over dem så "hopper" han over dem. Synes det er så sødt han gør sådan smiley

Andre der har oplevede deres heste gøre noget i den stil? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striber på vejen = bomme :P
  • #1   16. dec 2010 Min pony springer over dem. XD<3
    - Også når man trækker med hende. o.o

• #2   16. dec 2010 Haha, hvor sødt smiley
    Min hoppe er nogle gange ved at lægge sig ned på maven af skræk, hvis hun tilfældigvis opdager de der hvide firkanter der er på hver side af et vejbump, mens hun er på vej hen over dem smiley Andre gange ser hun dem slet ikke xD

• #3   16. dec 2010 haha ej hvor sødt smiley

min haflinger er sikker på at de skal jagtes smiley så når vi går ved vejen så traver han ud til dem og hopper oven på dem smiley min venindes shetlænder spiste skovsnegle engang smiley

• #4   16. dec 2010 min pony er klog, så hun ved godt det bare er striber smiley muhaha !

• #5   16. dec 2010 - hun hopper så til gengæld over kloakdæk/er bange for dem -.-

• #6   16. dec 2010 Hvor sødt, haha smiley

Min <b>Dino</b> havde en idé om at de bus skure man kan stå i tørvejr i, er læskure, så i snevejr når vi var ude og ride, sneg han sig altid derind <b> (: smiley </b>

• #7   16. dec 2010 haha ej hvor er de sjove de ponyer smiley
    den første gang jeg var ude og gå tur med winston kom den store skolebus kørene forbi og han var sikker på at det var en hoppe smiley så han blev helt liderlig og lidt efter kom en motorcykel og han gjorde det samme smiley
    han teet sig ligesom en hingst der ser en hoppe smiley han ahr bare ikke hest fundet ud af at han stadig er vallak smiley haha

• #8   16. dec 2010 Og så kan Dino heller ikke lide folk der spiller golf, han blev altid sur når vi red forbi golfbanen det gamle sted han stod - <i> hvorfor render de dumme mennesker rund og slår efter bolde, der hvor jeg kan spise græs, iiih altså! </i>

De er nu skønne med hver deres små "særheder" <b> (; </b>

• #9   16. dec 2010 Sieste kiggede meeeeget skeptisk på den blå cykelsti der i store kryds, for den var ret farlig, men alle bilerne, menneskerne og den ekstremt larmende motorcykel som kom drønende alt for tæt på var ikke farlige - tossehest xD

• #10   16. dec 2010 Min kan heller ikke lide skilte! Jeg tror han tror de spiser ham xD

• #11   16. dec 2010 Güzel kan bestemt ikke lide kanstene! (: Hun hopper virkelig højt over dem, det er simpelthen så sjovt at se xD

• #12   16. dec 2010 I følge min gamle pony Isa, så var bomme der lå på jorden spring på en halv meter, som man skulle springe meget højt over smiley

• #13   16. dec 2010 Silva er overbevist om at de blå cykelsti overgange spiser hende! først nægter hun at gå over og stepper, indtil andre går over... når hun så er alene tilbage på den ene side af dem, vrinsker hun, snurer rundt og tager tilløb og springer lige op i luften og ned på det blå og farer væk, for så at stoppe med et ryk, så snart hun når den almindelige asfalt igen!

• #14   16. dec 2010 Jeg har redet en fjordhest, og det skete flere gange at han ligefrem satte i trav hen til dem og sprang over, det var så sjovt!
    Og på efterskolen red jeg en MEGA nervøs islænder som var bange for alt, ind gik en stor bue udenom hvis det kunne lade sig gøre, altså ud i marken eller ind i vejkanten. Og ellers stoppede han op foran dem og bakkede, ligesom en hest der stopper for et spring;)

• #15   17. dec 2010 min pony er også sikker på at det der blå på cykelstien er farligt.. men er ligeglad med alt andet..
    og dog.. der er sådan nogle streger af brosten på ringsteds torv som han nægter at går hen over.. selvom det bare er.. tja fortorv xD
    han er også sikker på at skilte æder ham.. og han er sikker på at busskurer er farlige..
    han er også sikker på at bomme på jorden er spring, så han hopper hen over dem.. det er lidt træls når han skal lære at springe og afstande osv. for så springer han først over bommen og så springet hvilket resulterer i et meget mærkværdigt spring..

• #16   17. dec 2010 min hest kan være bange for alt nogen dage, lige fra asfalt, mennesker, sten, osv og andre dage er han totalt ligeglad. smiley

her da vi lige havde fået sne, red mig og min søster en tur, så skulle vi over en lille sti, der var rydet, men ingen af vores heste turet af gå over den smiley haha

Kommentér på:
Striber på vejen = bomme :P

Annonce