{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen Hjelm (<b>HVORFOR</b>)
  • #1   11. maj 2006 jeg rider altid med hjelm.. forstår dem heller ikk!!

  • #3   11. maj 2006 Tja.

    Denne diskution vil aldrig tage en ende.

    Jeg selv rider med hjelm, men jeg vil ikke begynde at lære andre om at de skal ride med hjelm. Det er deres hved det går ud over hvis uheldet skulle være ude.

    Jeg har haft mine fald fra hest til at jeg aldrig vil ride uden hjelm.


  • #4   11. maj 2006 Når jeg rider uden hjelm er det fordi det er en kort tur eller fordi jeg ikke gider hente den..

    Sker der noget ja så sker der noget så kan jeg jo bare lære det!


  • #5   11. maj 2006 Få hjelm på FOR ved fald overlever i IKKE , hvis i slår hovedet for havde jeg ikke haft hjelmen på ved mit styrt, havde jeg ikke overlevet, pådrog mig en vedvarende senhjerneskade

  • #6   11. maj 2006 rider altid med hjelm... kunne forestille mig at <b>nogle</b>rider uden hjelm, fordi de selv mener at de er bedre, eller goe nok til det...

  • #7   11. maj 2006 Jeg fatter heller ikke folk der rider uden hjelm, men de må jo være lidt ligeglade med deres liv. Der skal jo ingen ting til før end at det går galt. Og man skal jo huske at man aldrig skal stole 100% på sin hest.
    Pøv at tænke lidt længere end til jeres næsetip...


  • #8   11. maj 2006 tror også nogle rider uden hjelm fordi de synes de ser dumme ud med dem på, men hallo det gør vi sku da alle sammen

  • #9   11. maj 2006 Hehe ja jeg får det selv dårlig vis jeg ikke har sikkerhedsvest på når jeg springer et lille spring for gismo kan godt være lidt usikker og tænde lidt af så.... (og min mor siger også at jeg skal have den på når jeg springer) hehe smiley

  • #11   11. maj 2006 synes bare man sku la dårlig hår være dårlig hår, og så ta hjelmen på...

    <b>det go stl! </b>


  • #12   11. maj 2006 *stil

  • #13   11. maj 2006 helena...

    sagde nogle..


  • #14   11. maj 2006 Hvis det er fordi man synes man ser dum ud med hjelm, var det nok ikke ridesporten man skulle vælge..

  • #15   11. maj 2006 Ved da også godt det er dumt at ride uden..

  • #17   11. maj 2006 Jeh rider ALTID med hjelm,,
    og forstår overhovedet ikke dem der ik gør... ? :S

    Jeg har set hvad der ka ske ved at falde af en hest,, jeg havde redet lidt på en venindes hest, men ville lii ind og skifte til ridebukser inden jeg skulle galopere på hendes hest første gang (cowboy bukserne gnavede) min veninde sætter sig så op og ride lidt i mens, ogs fint nok.. men lii i det jeg kommer ud, kommer hun galoperende, hesten vil gerne løbe hen mod folden hvor de andre heste går, hun får stoppet ham og vent ham om og pludselig tager fanden ved ham og han jorder afsted (har aldrig set en hest løbe SÅ hurtigt) tror at han taget hovedet ned og min veninde bliver hevet med. han løber i en bue rundt , efter hun er faldet af,, han løber hen til mig, jeg fanger ham. min anden veninden som ogs var sammen med ogs stod i den anden ende og råbte at jeg skulle gøre noget, jeg råber så tilbage at hun skal løbe ind og hente min veninde, xandra's mor (hende der er faldet af) , det gør camilla så, men jeg går hen til xandre osv osv... Hun har brækket ryggen og sider i kørestol nu. hun kan ikke mærke fra maven af og ned! heldigvis havde hun ridehjelm på, så hovedet fejler intet!

    Men for pokker da - ta den hjelm på. Selv på en kort tur, kan der ske uventet ting,,, Du kan leve med en brækket arm eller ryg, men du kan ik leve hvis dit hoved er "gået i stykker" ...


  • #18   11. maj 2006 Puha lyder forfærtelidt blev helt berørt af det Uha :´( trist

  • #19   11. maj 2006 Jeg rider altid med hjelm. så er det i hvert fald sagt =D

  • #20   11. maj 2006 Jaa'H det var ogs frygteligt trist... og hårdt i tiden lii efter,,
    og man skulle hele tiden minde sig selv om at man ikke ku ha gjort noget for at ændre det,, (for ik at "tro" at det var min skyld, jeg ku jo bare havdet ladet vær' med at skifte bukser, så var det måske ik sket)
    Eller måske var jeg blevet smidt af i stedet og havde været i hendes sted nu.. :S


  • #21   11. maj 2006 Jeg rider altid med hjelm , også på min egen hest.. Men kan jo ikke altid regne 100 % med at man ikke falder af.. Hesten kan jo blive forskrækket , og så kan man jo falde af.. Jeg forstår ikke hvorfor nogle rider uden hjelm , også selvom det kan var en lille skridttur , hesten kan jo stadig blive bange. Jeg har lovet mig selv at jeg aldrig vil ride uden hjelm .. Man kan jo komme slemt til skade.. Hvis man ikke "gider" hente sin hjem , så burde man jo heller ikke ride før man har taget den på.. Tænk nu hvis man faldt ned på en meget skart sten på hovedet.. Eller endnu værre , man falder ned og slår sit hovede så meget , at man måske er handicappet resten af sit liv? Og så var det kun pga man ikke lige "gad" at tage hjelmen på , eller det kun var en kort tur..

    Mette&Line


  • #22   11. maj 2006 skart = Skarp (:

  • #23   11. maj 2006 Line & Mette C - Fuldstændig enig....
    For det kan ske, og det sker... over alt og for alle... ogs for dig selv,, ik kun for naboen,,...

    Så husk hjelmen .- ALTID


  • #24   11. maj 2006 det er os noget vås at sige at hjelmen ik sidder ordentligt.. du kan sagtens få en god hjelm, der sidder behageligt til IKKEMANGE PENGE... et par hundrede kr. engang imellem for at fosikre skallen...

  • #25   12. maj 2006 Jeg må indrømme jeg aldrig rider med hjelm. Det har jeg ikke gjort i mange år. Jeg er blevet vant til at ride uden, og derfor bryder jeg mig ikke om at have den på mere.

Kommentér på:
Ingen Hjelm (<b>HVORFOR</b>)

Annonce