{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du prøvet at udlåne en pony?
  • #1   23. dec 2010 jeg har lånt min Nosey ud til en sød familie på Falster. hun har det rigtig godt og bliver nu brugt som børneride pony, hvilket bestemt er godt for hende.
    Jeg har i mellem tiden selv lånt en anden til ligesom at fylde tomrummet lidt

• #2   23. dec 2010 jeg har udlånt min 1´er pony ud og jeg er jeg overud lykkelig for det jeg snakker med låner stort set hver eneste dag og vi har i dag et forhold som var vi søskende hun passer og plejer min pony som var hun en af dronningens heste og er der det mindste med hende ringer hun og siger det så for mig var det det bedste der kunne ske da jeg er under uddannelse og ikke har råd til 2 heste men vil heller ikke af med nogen af dem

• #3   23. dec 2010 Nu lånte jeg selv en hest inden jeg fik Especiale. Det gik faktisk rigtig godt, bortset fra at hans eger ikke kunne med mig. Hun mente han var for tynd (ALLE i stalden plus dyrelæge synes han var fin rund!) og der kom mange rygter om alt muligt jeg gik og kaldte ham, som aldrig har passet.:-)

Så nogle gange er det også eger der ikke kan med låneren.:-)

• #4   23. dec 2010 Jeg har lånt en af min gamle ponyer ud og det er det værste jeg har gjort, han kom hjem med blodig hale og koder - de gav ham en dag og sendte ham tilbage, da han ikke ville komme til dem på fold, men de vidste da de købte ham, at han var en lidt spøjs pony, der skulle have noget tid til han stolede 100% på hans ejere, siden da har jeg aldrig og vil aldrig udlåne igen ;o( Det var en rigtig træls oplevelse!

• #5   23. dec 2010 vi lånte madamsen til at starte med.. hun skulle gå som selskab til bøf..
    endte så med at det blev et evigheds lån smiley .. hun er nu vores, med den lille betingelse at hun aldrig må sælges e.l...

så hvis man bare har styr på tingene og har god kontakt med hinanden kan man sagtens låne små ponser ud smiley ..

• #6   23. dec 2010 jeg skulle starte 3 år på stx og var gået over ponyalderen, så jeg lånte min ud til en pige i horsens som startede stævner på hende og udviklede hende rigtig meget...
    Hun var hun redet i et nogle måneder da vi lånte hende ud, (4 år) og vi har fået hende tilbage nu, (skulle først have haft hende tilbage om 2 år) fordi hun klager over at den bakker og er efter de andre og flere problemer....

:s så jeg ved ikke om det var en solståle historie smiley

• #7   23. dec 2010 Jeg har haft lånt min Sofie ud.. Og jeg tror næsten hun havde det bedre hos lånefamilien end hjemme.. xD.. Hun blev ihf. behandlet godt og var rigtig uopdragen da hun kom hjem smiley Hun kunne desværre ikke enes med deres ene hoppe som var meget efter hende, så vi opsagde kontrakten med øjeblikkelig virkning og med mulighed for at hun kunne komme tilbage når der kom græs for at se om de vil kunne enes når de kan græsse og ikke bare går og keder sig..

Kommentér på:
Har du prøvet at udlåne en pony?

Annonce