{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Ny trense, men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Jeg skal ud og købe ny trense, da min ponys gamle trense er gået i stykker...
Men jeg syntes bare ikke rigtig at jeg kan finde nogen sådan rigtig pæne. Mit store ønske er self. en OS, men det har jeg ikke råd til pt. smiley

Derfor må i meget gerne linke hvis i har set eller kender nogen pæne trenser som opfylder nedenstående krav:

- Sort (med sort foring)
- Skal kunne fås i str. cob
- Med todelt/kombineret næsebånd
- Med BREDT næsebånd
- Med tilbagetræk
- Evt. gerne lak og/eller rundsyet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny trense, men hvilken?
  • #1   25. dec 2010 (link fjernet)

• #2   25. dec 2010 Hvor meget må den koste?

• #3   26. dec 2010 Der er en del lækre brugte til salg lige i øjeblikket af både OS og Döbert. Det kan rigtig godt betale sig at købe kvalitet brugt.

• #4   26. dec 2010 Jeg har næsten lige købt en Totti trense, der passer til din beskrivelse, udover det med lak og rundsyet. 400,- med 2 pandebånd til. smiley
    Totti er noget af det lækreste du kan få til nogenlunde penge! Det er god kvalitet, hvis de bliver passes med noget fedt engang i mellem, har du en god trense i mange år, og så findes de i pris klasser fra 300 og op efter, så det er nogle de fleste har råd til. smiley

(link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Den er købt ved Rider Sport i Herning

• #5   26. dec 2010 Trine:
    Tja det kommer an på om det er kvalitet/mærkevare.. Ville gerne have en münchen brugt til max 3000 kr. men problemet er at den måske bliver for stor i str 1...
    men ellers omkring 1500 kr. max

• #7   26. dec 2010 Du kan bare købe dem i Tyskland, der koster de 2600,-?
    Så med 10% ekstra i str. pony, men det er jo ikke så meget igen.
    Hos Calevo er de også begyndt at lancere dem med lak på næsebåndet, til en merpris på 35 euro :o)

• #8   26. dec 2010 Trine:
    Ja kender gdt calevo smiley Jeg har også overvejet... men vil ikke betale så mange penge for en trense medmindre min pony kan passe den i str 1 således at min kommende hest også kan bruge den.. Min pony er nemlig tilsalg fordi jeg er bliver for gammel til at ride pony her ved nytår smiley

• #9   26. dec 2010 Bruger din pony normalt cob kan den passe en str. 1 i OS.
    Vores pony bruger cob i OS, du kan evt. kigge hovedstr. på ham

Vi har købt ved Calevo - godt nok lang ventetid på at få trensen hjem, men ventetiden værd.

Trensen din pony har på på billederne (den med lak) er rigtig pæn til den, så måske du bare skulle have sådan en igen?

• #10   26. dec 2010 Okay, jamen hun bruger cob i trense, men der er bare så mange der siger at cob/str 1 i OS er meget store?? Eller ihvertfad at münchen trenserne skulle være større end de andre? Hun kunne nemlig godt passe en berlin i str 1 næsten helt spændt ind smiley

• #11   26. dec 2010 Det er jo smag og behag, men synes ikke München klæder ret mange heste og slet ikke ponyer.
    Så hellere vente med München trensen til du finder den hest du skal have.

• #12   26. dec 2010 Lang ventetid hos Calevo?
    Min trense kom ca. en uge efter jeg bestilte den, og det var endda en specialbestilling :o) Men det er nok meget individuelt smiley
    Vil sagtens tro at din pony kan passe en str. cob/1. At OS er store i størrelsen, må være en gammel skrøne, har både München, Berlin og en Venedig i str. 2 til min hest, der normalt bruger str. full i midterhullerne, OS trenserne er næsten spændt helt ud, eller sidder i nogle af de yderste.
    Min München er ikke meget større end de andre.
    Men vil også sige, at jeg tror en rundsyet ville passe fint til din pony. Man tror at en rundsyet kræver et helt specielt hoved, var også bange for at en ville være grim til min hoppe, men hendes hoved er bare blevet super flot med den.

• #13   26. dec 2010 Okay..: Ja jeg hørte også fra en der havde en 1'er pony med normalt hoved og de havde münchen i str 2 til den, så det var jo det stik modsatte af hvad jeg ellers havde fået at vide smiley
    Men en jeg kender har en OS münchen str. 1 med 4 cm næsebånd og pandebånd med store guldsten og så messingspænder som er næsten ny som jeg kan købe til 3000 kr. og det gør jeg nok hvis den ellers passer, men hun har lovet at måle den fra bidring til bdring om nakken og det samme med næsebåndet så jeg har en idé om den passer smiley

• #14   26. dec 2010 Tja det er nok en anelse billigere end nyprisen i Tyskland, men sikkert lidt nemmere at skaffe smiley Men tror sagtens en str. 1 ville kunne passe din pony.

• #15   26. dec 2010 Okay smiley Men nu må vi se... hvis ikke jeg finder en brugt så venter jeg til jeg får hest.. fordi hvis jeg special bestiller skal det være med lak og hele lortet, og så går der jo 2 måneder før den kommer måske og så har jeg ikke ponyen mere måske smiley

Men syntes du Berlin og München er ens i str.? Har nemlig haft lånt en Berlin i str. 1 til min og den kunne hun passe næsten helt spændt ind alle steder? smiley

• #16   26. dec 2010 Ja synes de er rimelig ens i str. smiley

Kommentér på:
Ny trense, men hvilken?

Annonce