{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

Tandraspning på fyn, hvem? Og Huld? {{forumTopicSubject}}

Hej
Tror muligvis det er ved at være tiden, til et tandeftersyn på mine to basser, synes jeg har svært ved at holde huld på min Belgier, kan det måske være noget med hendes tænder? Hun ser ellers ud til at spise normalt, men selvom hun får flere FE end hun skal, er hun for tynd.
Er der nogen dyrlæger eller hestetandlæger I kan anbefale?
Jeg bruger normalt altid højgård hestehospital og er meget tilfreds med dyrlæge Louise, men hvem vil I anbefale? Og meget gerne en pris.
Mange hilsner Tine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandraspning på fyn, hvem? Og Huld?
  • #4   29. dec 2010 Helt klart Brian Mossin fra Equidoc - han holder til i Frørup.
    Han er uddannet dyrlæge, hestetandlæge og kiropraktor.

Når man bestiller en tid ved ham får man:
    mundhuleundersøgelse inkl. kiropraktisk beh. af kæbe, nakke og hals samt raspning af tandspidser.
    Jeg gav 854 inkl. moms.

Vores lille pivskid som normalt bliver bedøvet ved tandlæge fik raspet og ordnet en krog uden bedøvelse og var så rolig og tryg under hele seancen.

Før havde vi vores normale dyrlæge ude til tandraspning og han anbefalede Mossin som kiropraktor. Efter vi så havde ham ude til et kiropraktisk tjek hvor han fandt noget i mundhulen (han gennemgår hele overlinjen inkl. mundhule) bruger vi kun ham til bevægeapparat og tænder og vores alm dyrlæge til andet end det.

• #6   29. dec 2010 Ann & Hefaistos: Syntes nu ikke det var specielt billigt da jeg fik regningen smiley men var da ved at falde ned af stolen da jeg efter en kiropraktisk gennemgang fik en regning på 2200 kr. Men igen - betaler jo gerne for ekspertisen og den kvalitet han leverer + han svarer på alle spørgsmål man måtte have også pr. mail. Han tog endda fotokopier af øvelser vi havde talt om og sendte med regningen smiley

• #9   30. dec 2010 Tak for at i vil dele jeres erfaringer : )
    Ann et er helt okay : )

• #11   30. dec 2010 Kender godt Theresa hun købte mine forældres hus. Ved du hvad hun tar for det?

Kommentér på:
Tandraspning på fyn, hvem? Og Huld?

Annonce