{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Divisions metode? (:
  • #1   3. jan 2011 Tror du har oprettet emnet under forkert kategori smiley

• #2   3. jan 2011 Ja det tror jeg også, min com fuckede lige og jeg ved ikke hvordan jeg skal flytte det XD

• #3   3. jan 2011 prøv at se det her link, en god metode

(link fjernet)

• #4   3. jan 2011 Findus - tak for svar ! (: men kan ikke høre hvad hun siger, så forstår det ikke xD

• #5   3. jan 2011 google det! smiley (evt wikipedia) man ka ofte finde goe metoder på nettet smiley bare husk lige at tænke over/undersøge hvor du 'tager' din viden fra... overvej det lige en ekstra gang hvis du er ved at ta noget en 2. klasse har lavet osv smiley

• #6   3. jan 2011 Sabine - jeg har søgt på google, dog var der ikke så mange metoder (:

• #7   3. jan 2011 det er vel også begrænset hvor mange metoder der er smiley

men istedet for at finde 10 så øv dig hellere på én! (og la vær med at sidde her inde xD)

• #8   3. jan 2011 Du burde kunne finde ud af metoden ved at følge eksemplet også uden lyd. Det er for kringlet at skulle forklare i tekst.

Men kan se at du er 14 år gammel, så jeg håber da godt nok at dine forældre kan dividere på papir, for det har sådan nogle som os omkring den alder lært i skolen smiley
    Synes det er dybt forkasteligt og skræmmende at børn ikke længere skal lære at dividere i skolen - spurgte om det til min egen datters 3-part sidst (5 klasse) fik at vide det skulle de ikke, de skulle bruge lommeregner. Det bliver mit barn ikke udstyret med i 5 klasse og så må jeg lære hende at dividere smiley

• #9   3. jan 2011 Findus & Pedersen P

hovedregning bruges jo stort set ikke mere .- hvis du skal dividere i din hverdag (i stort omfang) gøres det vel næppe i hovedet og hvis du ikke skal, ja så glemmer man det.. smiley velkommen til det 21.århundrede!

• #10   3. jan 2011 Jeg er skam storforbruger af teknologi og arbejder med det til hverdag, men at lære basale regnemetoder i hovedet og på papir burde være lærdom for alle også fremover. Noget af en flok matematiske analfabeter der ville sidde tilbage i fremtiden hvis teknologien forsvandt smiley

2136/89 burde alle kunne regne ud på et stykke papir - hvis ikke ved division så på anden måde.

• #11   3. jan 2011 jamen jeg er helt enig smiley men selvom du engang har lært noget så 'ruster' det jo desværre når det ikke bliver brugt ..

men self er det lettere at gen-lære noget end at lære det fra scratch smiley

• #12   4. jan 2011 Jeg har skam lært at dividere, men jeg kan bare ikke huske hvordan man gør mere, da jeg ikke har vedligeholdt det... mine forældre lærte det jo for flere år siden, og kan ikke huske hvordan man gør dette.. jeg leder efter en metode der kan dividere de mest underlige tal, for jeg kan jo godt det meste i hovedet.. jeg var til prøven idag, og jeg fik ikke nogle problemer med divisionsstykkerne.. (:

og det ex. jeg gav var jo bare noget jeg hurtigt skrev, som jeg skam godt kan regne ud.. (:

• #13   4. jan 2011 det var godt smiley

Kommentér på:
Divisions metode? (:

Annonce