{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Omregistrering af ny hest. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg købte sidste år, ny hest, men har ikke lige fået omregistreret ham til mit navn endnu.

Jeg har læst noget om et ejercertifikat, men det eneste jeg har fået med et det bordeaux hestepas.

Hænger det sammen? Der står jo ikke hvem der ejede min baby, kun opdrætteren, som egentlig var samme person.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omregistrering af ny hest.
  • #3   12. jan 2011 Jeg har desværre heller ikke fået ejercerfikatet med canzo, og dette mente landscenteret jeg skulle skaffe før de kunne reg ham. Han er så lige reg i tyskland og det er så blevet til at de vil sende en ny mod betaling(betales af tidliger ejer) hvor jeg så skal betale herhjemme- SÅ husk altid at få den med passet i underskrevet tilstand, da det ellers blir dyrt i længden.

• #4   12. jan 2011 Tak for svar smiley Tidligere ejer, havde styr på alt, så der må have været et ejercertifikat.

Desværre står jeg i den situation at tidl. ejer er død, og jeg har købt hesten af hendes mand, som ikke rigtig har styr på noget af det der.

Jeg har snakket med manden, men han syntes ikke lige at et ejercertifikat sagde ham noget, men jeg må prøve at ringe ind til landskontoret i morgen smiley

• #5   13. jan 2011 lige pt. står vi også og mangler det originale - det er aldrig fulgt med fra Tyskland så vi skal igennem en masse dyrt papirnusseri både her i landet og så i tyskland inden vi kan få ham registreret retmæssigt hos os. Lige pt. står vi som bruger af ham, hvilket jo ikke er ret fedt når jeg har papir på at han er købt pg betalt.
    Håber din er købt her i Danmark, det gør det hele lidt lettere.

• #6   11. okt 2011 hvis nu hesten er kåret i en tysk forening skal passet så sendes derned eller kan man få det ordnet herhjemme i dk

• #7   11. okt 2011 Hvid du er indehaver af det originale ejercertifikat er der ingen problemer, så er det bare at sende det ind til landscenteret sammen med en sælgererklæring eller kopi af salgskontrakt.
    Har du ikke det originale certifikat så er det rigtig besværligt og du skal have fat på foreningen der har udstedt passet og spørge til deres procedure for at få udstedt et nyt certifikat.

• #8   12. okt 2011 ok det har jeg men hende der havde hende tidligere havde ikke omreg den så jeg har kun papiret fra avler men vi har lavet en købskontrakt/følgeseddel hvor hun har skrevet under på den kan den så godt bruges og sendes ind til landscenteret

Kommentér på:
Omregistrering af ny hest.

Annonce