{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

hvad fortrækker i? {{forumTopicSubject}}

jeg skal måske starte på ny rideskole når jeg får hest. og jeg vil ikke have rideskole undervisning mere, men i stedet på en privat lære ud og undervise.
har haft fået rideskole undervisning hele mit liv.

her er så mine spørgsmål,
hvad fortrækker i rideskole undervisning eller privat?
hvad for nogle erfaringer har i med privat undervisere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad fortrækker i?
  • #1   16. jan 2011 Altså min står på rideskole og jeg rider undervisning to gange i ugen på hold, sammen med de andre privatryttere med egen hest på stedet. Og det er ved berider.
    Derudover får jeg eneundervisning en gang i mellem når det er nødvendigt.

Det fungere rigtig godt for os smiley

• #2   16. jan 2011 line og hestene med z: okay, men nu havde jeg mest tænkt på egen hest smiley hehe

cecilia s: okay. det er bare ikke nemt når man aldrig har prøvet det smiley men tak

• #4   16. jan 2011 pernille :
    okay mange tak smiley

dusty: okay, hvor meget ca koster det af beridder?

• #6   16. jan 2011 Jeg ville helt klart vælge privatundervisning - for enhver tid!
    Du får meget mere for pengene og lærer meget mere. Der bliver kun sat fokus på dig.

• #7   16. jan 2011 Jeg giver 200 kr. pr gang til enetime ved berider, men når det er på rideskole skal man jo nok betalte noget banekort oveni når man kommer ude fra.

• #8   16. jan 2011 Nu er ridning jo ikke en holdsport og personligt mener jeg at er der tale om en rytter som skal udvikle sig sammen med sin egen hest/pony, så er enetimer simpelthen det bedste.
    Eneste positive jeg kan sige om i numsen på hinanden ridning er at ungerne trods alt lærer at sidde på ryggen af noget forskelligt når de skifter en gang om måneden.

Min datter startede på rideskole som de fleste jo nok gør, men da hun altid har været en høj pige var der ikke så meget der passede til hende i størrelsen og hun fik derfor sin egen pony ret hurtigt. Siden hun fik sin egen har hun fået eneundervisning og da han er ekstrem svær at ride kan den hjælp undervisningen giver ikke erstattes af andet. Vi giver 225 for 1/2 time ved berider.

• #9   17. jan 2011 vi giver 100 kroner i dressur og 150 kroner i spring for en halv enetime, hvor vi kører ud til underviseren.

• #10   17. jan 2011 cococrind: okay, men jeg er heller ikke den der er bedst til og ride aflene, mest når der er stævne, men tror ligeså meget det er fordi at jeg altid har redet med i rideskole, og al´drig aflene..

dusty: okay, men det kommer vel til og koste mere hvis beridderen kommer til os end hvis jeg skal tage hen til dem?
    '
    cecilia s: okay, problemet der er bare at vi hverken har heste trailer, og det kommer til og koste for megeti længden, og min mor må ikke køre bil.

fredderikketholstrup: okay mange tak smiley

pernille: ja okay. men der har vi problemet igen, jeg kan ikke selv transportere hesten.

findus og pedersen: okay mange tak, ja den der ¨med og skifte hest er rigtigt, og det er også meget godt syntes jeg smiley

louise & lene N: okay, tak smiley

• #11   17. jan 2011 Har faktisk altid været glad for at ride på rideskole, med holdundervisning på rideskoleponyer/heste.
    Mener at man lærer meget af at skifte hest jævnligt, og at ride på en hest som ikke nødvendigvis altid gør hvad du beder den om.

Det sted jeg får undervisning nu, har nu nogle rigtig fine ponyer og heste, som kan noget!
    Rider pt. på en rigtig fin ox, som jeg selv har kendt gamle ejer på, og som har lært mig rigtig meget på bare tre undervisningstimer.

Har altid elsket at komme op på en ny hest, prøve noget nyt.

• #12   17. jan 2011 trine k: ja jeg kan også godt lie og komme op på noget nyt, men det er bare ikke det samme som og have sin egen.

Kommentér på:
hvad fortrækker i?

Annonce