448 visninger
|
Oprettet:
hvad fortrækker i? {{forumTopicSubject}}
jeg skal måske starte på ny rideskole når jeg får hest. og jeg vil ikke have rideskole undervisning mere, men i stedet på en privat lære ud og undervise.
har haft fået rideskole undervisning hele mit liv.
her er så mine spørgsmål,
hvad fortrækker i rideskole undervisning eller privat?
hvad for nogle erfaringer har i med privat undervisere?
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Derudover får jeg eneundervisning en gang i mellem når det er nødvendigt.
Det fungere rigtig godt for os
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.404
cecilia s: okay. det er bare ikke nemt når man aldrig har prøvet det
okt 2009
okay mange tak
dusty: okay, hvor meget ca koster det af beridder?
feb 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 216 Svar: 772
Du får meget mere for pengene og lærer meget mere. Der bliver kun sat fokus på dig.
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Eneste positive jeg kan sige om i numsen på hinanden ridning er at ungerne trods alt lærer at sidde på ryggen af noget forskelligt når de skifter en gang om måneden.
Min datter startede på rideskole som de fleste jo nok gør, men da hun altid har været en høj pige var der ikke så meget der passede til hende i størrelsen og hun fik derfor sin egen pony ret hurtigt. Siden hun fik sin egen har hun fået eneundervisning og da han er ekstrem svær at ride kan den hjælp undervisningen giver ikke erstattes af andet. Vi giver 225 for 1/2 time ved berider.
mar 2008
Følger: 164 Følgere: 217 Heste: 12 Emner: 247 Svar: 2.913
okt 2009
dusty: okay, men det kommer vel til og koste mere hvis beridderen kommer til os end hvis jeg skal tage hen til dem?
'
cecilia s: okay, problemet der er bare at vi hverken har heste trailer, og det kommer til og koste for megeti længden, og min mor må ikke køre bil.
fredderikketholstrup: okay mange tak
pernille: ja okay. men der har vi problemet igen, jeg kan ikke selv transportere hesten.
findus og pedersen: okay mange tak, ja den der ¨med og skifte hest er rigtigt, og det er også meget godt syntes jeg
louise & lene N: okay, tak
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 452
Mener at man lærer meget af at skifte hest jævnligt, og at ride på en hest som ikke nødvendigvis altid gør hvad du beder den om.
Det sted jeg får undervisning nu, har nu nogle rigtig fine ponyer og heste, som kan noget!
Rider pt. på en rigtig fin ox, som jeg selv har kendt gamle ejer på, og som har lært mig rigtig meget på bare tre undervisningstimer.
Har altid elsket at komme op på en ny hest, prøve noget nyt.
okt 2009
hvad fortrækker i?