610 visninger
|
Oprettet:
Velkommen vs. Afvist {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG mennesker :o)
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har undret mig meget over dette; sommetider når jeg kigger på de afventede godkendte heste, og jeg skal bedømme om de skal have et velkommen eller et afvis, ser jeg tit at hesten har sindsyg mange afvis, selvom der er 10 billeder, og super meget tekst til. Mit spørgsmål til jer er så; hvornår afviser i ponyen/hesten?
- Jeg afviser selv hvis der er under 5 billeder, eller hvis jeg ud fra teksten ikke kan se at det er en ærlig bruger (tegn på at brugeren ikke har kendskab til hesten på billederne).
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 80
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Eller hvis man nærlæser teksten er der ting der ikke passer sammen, eller hesten er solgt, ved oprettelsen, eller måske er en gammel part..
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
feb 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 14 Emner: 40 Svar: 982
Du skal have tilknytning til hesten.
Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne.
Der står ingen steder der skal være 5 billeder eller at der skal være stamtavle på hestene.
jul 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 137
Jeg afviser ikke pga. for lidt billeder da der ingen regler er om hvor mange der skal være, det er en selvopfundet regel. Der står blot at det ANBEFALES at have mindst 5 billeder men det er ikke noget krav.
Kvaliteten af billederne irriterer heller ikke mig, det er ikke alle der har et super kamera eller er dygtige fotografer, men sætter man 5+ af det samme billede ind eller alle sammen med minimal forskel, feks. næsten samme billede eneste forskel er at hesten har ørene fremme på det ene og tilbage på det andet men ellers er de ens så efterlader jeg dog en kommentar om at billederne gerne må variere lidt bedre. Men afviser aldrig hvis reglerne overholdes.
jul 2006
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.126
Syntes der for mange selvopfundne regler på HG, der sommetider gør det umuligt for nogle at komme ind.
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
- Synes folk godkender aaaaalt for meget.
Der er fx lige blevet oprettet to <i>æsler</i> på én profil ....!
jul 2006
Jeg kan tage fejl men jeg mener godt at man må oprette sin afdøde hest hvis man var tilknyttet til den da den afgik.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 13
Velkommen vs. Afvist