{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Velkommen vs. Afvist {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG mennesker :o)
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har undret mig meget over dette; sommetider når jeg kigger på de afventede godkendte heste, og jeg skal bedømme om de skal have et velkommen eller et afvis, ser jeg tit at hesten har sindsyg mange afvis, selvom der er 10 billeder, og super meget tekst til. Mit spørgsmål til jer er så; hvornår afviser i ponyen/hesten?
- Jeg afviser selv hvis der er under 5 billeder, eller hvis jeg ud fra teksten ikke kan se at det er en ærlig bruger (tegn på at brugeren ikke har kendskab til hesten på billederne).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen vs. Afvist
  • #2   23. jan 2011 Jeg afviser hvis der er under 5 billedet, de er meget slørede, for ens eller hvis jeg ikke er sikker på om det overhovedet er den samme hest. ellers hvis der nærmest ingen tekst er eller hvis jeg er usikker om tilknytningen til hesten.

• #3   23. jan 2011 Det kan være fordi der ofte er dobbelt logo på, eller fotograf logo på billederne..

Eller hvis man nærlæser teksten er der ting der ikke passer sammen, eller hesten er solgt, ved oprettelsen, eller måske er en gammel part..

• #4   23. jan 2011 Eller den manglende stamdata på ikke racetypiske heste.. Selvom man skriver ja, er det jo ikke en stamtavle.

• #5   23. jan 2011 Jeg afviser hvis brugeren ikke overholder HG's regler.
    Du skal have tilknytning til hesten.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
    Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
    Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne.

Der står ingen steder der skal være 5 billeder eller at der skal være stamtavle på hestene.

• #6   23. jan 2011 Synes alle der overholder reglerne skal være velkommen så jeg afviser aldrig med mindre reglerne er brudt ved feks oprettelse af solgt hest, hest du ikke længere er tilknyttet til osv osv.
    Jeg afviser ikke pga. for lidt billeder da der ingen regler er om hvor mange der skal være, det er en selvopfundet regel. Der står blot at det ANBEFALES at have mindst 5 billeder men det er ikke noget krav.
    Kvaliteten af billederne irriterer heller ikke mig, det er ikke alle der har et super kamera eller er dygtige fotografer, men sætter man 5+ af det samme billede ind eller alle sammen med minimal forskel, feks. næsten samme billede eneste forskel er at hesten har ørene fremme på det ene og tilbage på det andet men ellers er de ens så efterlader jeg dog en kommentar om at billederne gerne må variere lidt bedre. Men afviser aldrig hvis reglerne overholdes.

• #7   23. jan 2011 Og med kvalitet på billeder mener jeg selvfølgelig at det ikke behøver være de mest skarpe billeder men de skal dog være tydelige selvfølgelig

• #8   23. jan 2011 Helt enig med: ¤ Stald Dragsmosegaard ¤ ~ Schaqueline smiley ~

Syntes der for mange selvopfundne regler på HG, der sommetider gør det umuligt for nogle at komme ind.

• #9   23. jan 2011 Jeg afviser, hvis folk ikke overholder reglerne - som jo er derfor vi kan afvise/byde velkommen.

- Synes folk godkender aaaaalt for meget.
    Der er fx lige blevet oprettet to <i>æsler</i> på én profil ....!

• #11   23. jan 2011 Randi G: Hvis tilknytningerne er "har passet" eller "gammel part" så overholdes reglerne jo heller ikke da der jo ikke er tale om tilknytning til hesten længere og så er der jo dermed grund til at afvise.
    Jeg kan tage fejl men jeg mener godt at man må oprette sin afdøde hest hvis man var tilknyttet til den da den afgik.

• #12   24. jan 2011 - pernica foto - # undskyld at det er første gang jeg kigger på forum indlæg. gi mig en chance..

Kommentér på:
Velkommen vs. Afvist

Annonce