{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har sat træskoene!
  • #1   23. maj 2006 Trist smiley

Hvorfor skal hun aflives?

• #2   23. maj 2006 ej hvor s'rgeligt :s
    Nej har ikke pr'vet det selv. M[ man sp'rge hvorfor den skal aflives?

• #3   23. maj 2006 Jeps, min gamle pony blev aflivet for 6 år siden, jeg var total grædefærdig og havde det hårdt da jeg skulle op og tømme stalden. Jeg tog heller ikke med da hun skulle aflives, det fik jeg en anden til.
    Det er sku ikke sjovt sådan noget..

• #4   23. maj 2006 Trist !

Ja min gamle hest, Sando skulle aflives. Jeg ville gerne være der, både for at sige farvel, før og efter aflivningen .. Det er kanon hårdt, har aldrig prøvet noget lign. ;'(

• #5   23. maj 2006 uff..det forstår jeg sindsykgt godt. Mighty ble jo hentet tilig om morgenen da han skulle slaktes, var deroppe 2 dage får. det tok meg nesten et år får jeg kunne pakke hans ting væk. og endnu har jeg ikke taget hegnet ned hjemme på naboens mark:(

• #6   23. maj 2006 Hun skal aflives fordi hende og en anden pony var på mark. Så kom staldmesteren med vores staldkat. Den sræmte den anden pony og vicky løb med. Vi råbte efter staldmesteren at hun skulle stoppe men hun hørte os ikke. Ponyerne løb videre og Vicky væltede. Hun kunne næsten ikke gå på benet.
    Nu har hun stået sådan i 2 måneder og benet heler ikke endnu, så ejeren tog beslutningen !!!!

• #7   23. maj 2006 Ja.. Har oplevet en aflivning.

En akut aflivning.
    Det er bestemt ikke sjovt, og jeg håber ikke at jeg kommer i den situation igen.

Så tror jeg hellere jeg vil overvære en planlagt aflivning / slagtning.

For den aflivning havde jeg ikke haft en chance for at forberede mig på.
    Fik bare besked på at komme til stedet hvor Stjerneskud var opstaldet, og 15 min efter vi var kommet der blev hun aflivet.

Jeg håber aldrig at andre skal opleve sådan et chok!

• #8   23. maj 2006 jah.-... kender det godt min gamle pony døde af kraft.... jeg græd rigtig meget .... :,(

• #9   23. maj 2006 Det var da trist.. det er aldrig sjovt, sådan noget.

• #10   23. maj 2006 det er ikke sjovt sådan noget.. kan godt forstå du ik bil derud.. men jeg ville nok helst derud..

• #11   23. maj 2006 Ja jeg har nu oplevet det to gange.. for et par år siden blev min første pony aflivet - han blev 28 så det var fint nok - han havde haft en hård vinter - så syntes ikke han skulle opleve sådan en vinter igen - han fik en god sidste sommer og så kom dyrlægen en eftermiddag og gav ham sprøjten! Det foregik helt smertefrit - og jeg var så glad for at se den måde han bare lagde sig ned - og med et sidste suk var væk... er virkelig glad for jeg trak ham hen til dyrlægen - og at jeg holdte ham mens hun gav ham sprøjten - syntes ikke han skulle være alene de sidste minutter - ku man ikke byde den gamle pony:)
    - anden gang var her for 2 mdr siden - min mors hoppe blev aflivet fordi hun var blevet blind på begge øjne - hun havde det ike godt til sidst - var angst lige så snart pina forlod folden - og det ku vi jo hverken byde pina eller schannon! Det var lidt hårdt -for hun havde åbenbart lidt kredsløbsfejl - så de beroligende virkede slet ikke - og hun var meget ophidset! Men det var det bedste for alle - så nu er jeg glad for det blev gjort..
    Og for det ikke skal være løgn - så blev min hund aflivet for to år siden - hun havde næsten ingen hofte tilbage(hofteledsdyspasi) - men det kom så pludseligt - startede med at hun havde lidt ondt - dagen efter kunne hun pludseligt ikke gå - og så om mandagen tog vi til dyrlægen - og da vi kom hjem havde vi ingen hund! Det var godt nok svært - især det at se min mor græde så meget!!!! Det var den værste gang nogensinde - håber jeg for ingen at de oplever! Den pludselige død er bare ikke sjov:( snøft nu kom jeg til at tænke på hende....

• #13   23. maj 2006 Jeg har heldivis ikke prøvet det, men tanken er der også. Har 2 gamle ponyer, en på 21 og en på 17, of dem ved jeg jo, at de skal også væk en dag. :'/ Tror ikke jeg ville kunne leve videre uden min dejlige Sebastian. Kan godt forestille mig hvor forfærdeligt det må være at sige farvel til sin bedste ven smiley :'/

• #14   23. maj 2006 Har prøvet det, her for ca. 2 år siden, min første pony skulle aflives, han var meget syg, så forstår dig godt, det er ekstremt hårdt, men jeg var med før og efter sprøjten, ikke da han fik den, syntes det var godt at være der, for så får man sagt ordentligt farvel.

• #15   23. maj 2006 har prøvet at en af mine veninders pony sku aflives .
    det var så sørgeligt /:
    jeg ville være grædefærdig hvis brazil skulle aflives !
    snøft /:
    håber den får det godt på de evige græsmarker ..

• #16   23. maj 2006 Ja. Bare ikke med en hest jeg selv red :((

• #17   23. maj 2006 ja jeg mistede min dejlige fuldblod sidste år.
    Ligesom stephanie valgte jeg at gå med ham hele vejen. jeg gik og græssede med ham inden og var hos ham da han fik sprøjten, lagde mig sammen med ham da han faldt og blev der længe efter han åndede ud.
    han var mit et og alt og jeg ønskede at være hos ham til det sidste uanset hvor hårdt det var. Det er jeg glad for jeg gjorde selvom det var svært.
    Det er forfærdeligt at miste en elsket hest, jeg glemmer det aldrig. Føler virkelig med dig.
    Men man vil altid bærer dem i sit hjerte...
    har en dejlig pony på 28 og jeg frygter den dag hun ikke kan mere så meget...

• #18   24. maj 2006 aij hvor sørgeligt.. ja jeg var i praktik som dyrlæge i 9.
    klasse og der var jeg med til to aflivninger på heste på
    den ene uge.. den nen var en 14 år gammel hoppe med
    mega meget spat i begge bagben og den anden var en 3 års fjollebolle som var dødssyg af forstoppelse.. de kunne slet slet ikke få det løs, til sidst kunne den næsten ikke gå på grund af det.. det var ret sørgeligt da den var så ung, men samtidig syns jeg man var afklaret med det fordi den havde så ondt at den bare ikke kunne mere...

Kommentér på:
Har sat træskoene!

Annonce