{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Vinklet bid?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg

Jeg håber i kan hjælpe mig, med et lille spørgsmål.

Jeg har en pony hoppe som kun fungere på meget tyndt muffe bid eller muffe bid med D-ringe

jeg har prøvet hende på både 2 og 3 delt almindeligt trense bid, full chek, muffebid med løse ringe, med tunge frihed, uden tunge frihed osv osv...inet virkede hun optimalt på

jeg prøvede hende på på et almindeligt muffe bid og hun gik super på det, men det var alt for tykt i hendes mund, og hun var derfor ikke tilpas på det.

jeg rider hende derfor nu på et muffe bid med D-ringe, da jeg kunne finde dem meget tyndere, end almindeligt muffe bid. de er desuden 2 delt. hun suger fint på biddet, og hun lægger sig ikke på biddet eller bidder sig fast, som hun gjorde på de andre bid jeg prøvede på hende. det ligger fint stabilt i hendes mund, som hun gerne vil have det.

men jeg er kommet i den heldige situation at jeg har flere penge denne måned end jeg regnede med.

jeg tænkte derfor at jeg ville bruge dem på pony pigen

jeg har længe gået med tanke om at jeg gerne vil prøve et vinklet bid på hende, for at gøre biddet endnu blødere og mere behageligt i hendes mund, da jeg (efter min helt egen opfattelse) kan slippe for at biddet kan risikere at ramme hende i ganen.

men jeg har absolut ikke nogen erfaring med sådanne bid, og det er her jeg har brug for jeres ekspertise.

så derfor er mit spørgsmål til jer:

hvilket vinklet bid anbefaler i?

Biddet skal være muffe bid med D-ringe eller almindeligt Muffebid, det må ikke være tykkere end 14 mm og gerne 1-2 mm tyndere. biddet skal desuden være to delt.

mærket er i og for sig lige meget, og kender egentlig kun til Herman Sperenger der laver vinklede bid, men der må da findes nogle flere producenter?

så kom med jeres anbefalinger (gerne med link) så vil jeg være meget taknemmelig

på forhånd tak

Lena

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinklet bid??
Kommentér på:
Vinklet bid??

Annonce