{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Uheldig oplevelse (inkl smerter) {{forumTopicSubject}}

Hej..
Vi skulle lukke Fini, Fleur og Freja ned på engen i dag.. Så kommer vi forbi et stykke mark med noget hvidt tråd på (var der ikke i går), og Fini flipper fuldstændig ud (lorte arabertemperament), så min far går forrest med Fleur og Freja. Fini undviger stadig, så jeg kommer til at stå foran hende. Jeg når slet ikke at reagere, før hun springer frem.
Mit dårlige ben (altså knæet), kommer i mellem hendes forben og bliver fordrejet. Så vælter hun mig og tråder fandeme på mit dårlige knæ, lige på indersiden. Jeg begynder at skrige helt vildt (det gjorde pænt ondt), og hestene stikker af. Far er efter dem, og jeg ligger der og kæmper med smerterne. Jeg er nødt til at slappe af, ellers gør det endnu mere ondt. Mand, det krævede nogle kræfter!!

Så nu har jeg været på skadestuen, da jeg har været opereret i det knæ 2 gange før, pga min knæskal gik af led, og så ville jeg have det tjekket for en sikkerhedsskyld.
Så nu skal jeg ligge i sengen/på sofaen med benet oppe og slappe af. Må ikke lave noget før mandag, hvor jeg skal til læge igen. Ikke så fedt, når jeg skal til eksamen på onsdag og virkelig bare SKAL læse...
Mon jeg nogensinde vil trække med den hest igen??

LORTE DAG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheldig oplevelse (inkl smerter)
Kommentér på:
Uheldig oplevelse (inkl smerter)

Annonce