{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Har ventet i 100 (pas chip osv) {{forumTopicSubject}}

Hallue ..

Ja, Jeg står og skal have min 1½ års plag vaccineret snart igen... MEN.. Jeg har lidt det problem, jeg fik hende sidst vaccineret 21 maj sidste år samtidig med hun blev chippet .. OG tegnet til passet af dyrlægen..
Jeg har endnu ikke modtaget noget pas .. Og har chip "klistermærkerne" + det lille glad vaccinen var i også med klistermærke, som dyrlægen ville indføre når jeg havde fået passet .. Sad lige og læste noget om at det jo skulle været gjort senest 31 dec 2010 (man må sige et var også gjort i god tid.. Meeen, jeg har jo så ikke modtaget noget.

Jeg har rykket dyrlægen for det 2 gange da jeg ved han kan være en anelse glemsom (havde glemt min venindes hests pas i sin bil i 2 måneder efter revaccine el lign.)
Han påstår han har sendt det .. Men hvem er det så jeg skal kontakte.. For måske det er forsvundet i posten?
Hvilket er surt for mig, da jeg så skal betale ENDNU en gang for at få hende tegnet.. + jeg risikere vel også en bøde ? Øv .. Og er sikker på det er doktor dyr der har været en klummer'mikkel .. Og ikke fået det sendt afsted, men smidt det væk i rodet i bilen smiley

Nogle der lige har et godt råd , der kan hjælpe mig ud af denne "suppedas" smiley ? Eller give en god ide ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har ventet i 100 (pas chip osv)
Kommentér på:
Har ventet i 100 (pas chip osv)

Annonce