{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Så skønt :-) endeligt til hest igen {{forumTopicSubject}}

Igår kom jeg endeligt til hest igen smiley jeg har ikke redet siden midt august, dengang lånte jeg min hest ud til en part fordi den stod 2 timer fra mig og jeg var for syg til at komme frem.. desværre valgte hun da jeg ikke længere kunne holde øje med hende, at ride helt anderledes end aftalt, så da jeg fandt en ny stald tæt på og hentede hesten 1 november så havde hesten mistet alle rygmuskler (havde mindre end da den var utilredet) samt en del hals og bagparts muskler smiley
Så hesten fik 1 måned fri, for at falde til og komme sig.. men så blev jeg gravid og lovede manden ikke at ride de første 12 uger (for der mister man nemmest) fik så en part der skridtede hesten (pga hård bane)..
Men så holdt stedet op med at lukke hestene ud og Emma blev stresset og fustreret og nærmest umulig at ride for parten og jeg kunne ikke træde til pga faren for at falde af.. og vejret blev værre..
Så Emma fik fri indtil vi kunne finde et sted til hende med ordentlig fold tid.. hun blev flyttet 1/2 og skulle så lige falde helt til.. vi har trænet fra jorden imens..'
Igår kom vi så igang med ridningen.. og Emma var så sød.. gik bare så roligt og fint, trods hun kun er 4,5 år og det blæste smiley
I må meget gerne se mit nyeste album med billeder (kan desværre ikke linke på denne computer).. synes hun er så dygtig og fin med sit nye brune udstyr..
Men bær over med at jeg rider med partens bøjler der er for korte, ikke har redet siden august og hesten også er ude af form.. samt at jeg er blevet gravid i mellemtiden og derfor lige skal vænne mig til at ride med maven smiley
Nå men nok undskyldninger.. i må selvfølgelig gerne smide en kommentar her eller i albummet smiley eller fortælle hvis i selv er kommer igang efter en længere pause smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skønt :-) endeligt til hest igen
Kommentér på:
Så skønt :-) endeligt til hest igen

Annonce