hvad er jeres mening om dette {{forumTopicSubject}}
jeg skriver dette indlæg for at høre hvad i ville gøre????
jeg bor til leje og har en stald hvor der er 10 bokse, ud af dem bruger jeg lige pt de 4 af dem, 1 gang om mrd bliver der afholdt et kursus på stedet, hvor de sidste 6 bokse bliver brugt til kusister, hvad det er helt ok, det er ikke mig der styrer det med kursuset eller dem der kommer til det, men jeg har en opstaldet hest, der lægger boksleje med det hele, jeg har intet imod der er kursus, men er lidt træt af at de ikke kan tænke logisk, såsom ikke holde lige foran led til folde( så man ikke kan komme frem eller tilbage med sin hest) at de ikke kan huske at holde dørne lukket ( så vandkopperne ikke fryser og der kommer skader på rør) og at de ikke fejer efter sig på staldgangen, med det samme de har ordnet hest, ( så vi skal stå i deres lort og hestehår, tænker hvis en af dem har lus, og der ligger hår på staldgangen, og vores heste så skal stå i det, så får de vel også lus, ikke jeg siger de har det, men man ved det jo ikk)
mine spørgsmål er nu, ( 1 ) kan man tillade sig nu de ikke kan tænke selv, sætte to spring op og putte noget snor foran, og lave et skilt hvor det står ingen pakering på dette stykke.... ( 2 ) lave en tavle hvor der står reglerne, angående døren skal holdes lukket, og at man skal feje efter sig med det samme....
kunne også rigtig godt tænke mig om nogen ved hvordan det forgår andre steder, om man må ha en masse lort stående på staldgangen, så der kun er en smal pasagse til at gå på med sin hest, hvad er reglerne når i holder stævner mm om alt
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
apr 2007
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 18 Emner: 166 Svar: 1.729
Men det er ski da logik at man ikke holder foran ledet, og at man rydder op efter sig selv, burde man da have med i sin opdragelse?
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.084
Det med tavlen lyder også som en fin idé.
Du kunne evt. også snakke med dem der afholder kurset, og bede dem overholde det..
aug 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 255
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Så klart et anvist sted for parkering og skiltning med hvor P er absolut forbudt.
En meget stor tavle om at huske hvad man må og ikke må i stalden.
Det er meget normalt at der af sikkerhedshensyn til både heste og mennesker ikke må efterlades ting på staldgangen - også i tilfælde af brand. Der må anvises et sted de kan have deres hesteting mens de er der.
sep 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 908
Hvis ikke der bliver reageret synes jeg du skal kontakte udlejer og klage
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 27 Heste: 3 Emner: 88 Svar: 764
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 1.809
de ting kan du sagtens gøre!
jul 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.468
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 28 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 59
" lånte " ret ofte udstyr.. spande..foder osv og når jeg konfronterede dem med det var mit var svaret tit at det var jo fordi de havde glemt deres.. hmmmm må man så bare gerne tage hvad men vil... tro mig.. gemte alt mit væk af det jeg kunne og satte "privat " skilte på foder osv...
og JO det er desværre voksne mennesker der er sådan...
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
Hvis du har ansvaret i stalden, så syntes jeg du skal lave et reglsæt og sætte op i stalden og som dem der kommer til kursus får et eksemplar af når de kommer.
Og nej, selvf må der ikke stå deres lo** og flyde på staldgangen, det er ski** farligt.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
aug 2008
ja det kan være rigtig farligt at gangen er fuld af poser stativer mm
sep 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 908
aug 2008
jeg har prøvet at fortælle dem det og snakke med dem men det fiser lige igennem
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 66 Svar: 335
Vi har vores heste opstaldet på en rideskole, men i en stald på rideskolen der ikke bliver brugt fast af andre end os.
Tit kommer der folk ude fra med trailer og sadler op inde hos os.
Det er også fint nok, men sikke et svineri der er bagefter...
Det ligger hestemøg og hår osv på staldgangen når de er kørt og tit ligger der også lort i nogle af boksene og halm.
Dette skal jo fjernes ellers bliver det muggent.
Døren bliver heller ikke lukket.
Kan godt forstå din frustration!!!
hvad er jeres mening om dette