{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Trailer til låns {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg er faktisk ikke engang helt sikker på om det er det rette sted at skrive og spørge, men eftersom jeg ikke kunne finde noget i markedet om udlån og leje tænkte jeg at jeg lige ville høre.

Skulle der være nogen i 9510 området eller tæt på som står inde med en hestetrailer til udlån til rimelig pris?
Jeg skal have flyttet min pony-hest fra Astrup til Rostrup i den nærmeste fremtid. Har lejet hos den lokale en enkelt gang før men han vil have 350 og det synes jeg måske er lidt i overkanten når vi snakker om at hun skal flyttes ca. 7 km.
Skulle nogen stå inde med et fint tilbud må de meget gerne smide mig en PB(:

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer til låns
  • j e
    j e Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 10
    #1   25. feb 2011 markeds plads

• #2   25. feb 2011 Køb/Salg/Bytte er det eneste jeg kan finde og søger ikke nogle af disse muligheder.

• j e
    j e Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 10
    #3   25. feb 2011 under transport

• #4   25. feb 2011 Trailer og transport
    Køb / salg / bytte af trailere og transportudstyr

^ - er stadig ikke interesseret i hverken at købe, sælge eller bytte, men leje

• #5   25. feb 2011 Kan ikke finde noget om at jeg ikke må søge som jeg gør? Jeg vil hverken købe eller sælge eller bytte noget? Så vil ikke engang kalde det en annonce, forhører mig blot. Hvad er forskellen på at søge en trailer til låns eller søge en kammerat at ride sammen med ? Har da aldrig fået klager over mine indlæg ang. ridekammerater i området..

• #6   25. feb 2011 k carsten S: Det gav mere mening smiley

• #7   25. feb 2011 Kan bare ikke finde ud af hvor det står henne? Har du muligvis et link til hvor der står at udlejning ikke må forekomme? smiley

• #8   25. feb 2011 Men hvor står der at jeg gerne må det ? For det giver da ingen mening, når ikke at jeg kan vælge at jeg søger en at leje, de eneste muligheder der er, er at jeg kan købe, sælge eller bytte? Ikke leje, så hvis der virkelig er et problem med mit indlæg vil jeg gerne have fremlagt det stykke fra Brugerbetingelserne hvor det fremgår at jeg skal søge en trailer til låns der? For jeg kan desværre ikke umiddelbart finde det. Ellers hvis problemet er at du synes mit indlæg overskrider din personlige grænse, så kontakt en HA'er ? (:

• #9   25. feb 2011 Okay smiley Jamen tusind tak for hjælpen så, men ser egentlig ikke rigtig mit indlæg som en decideret annonce, ville bare forhøre mig om der er nogle i området. Jeg kunne forstå hvis jeg eksempelvis skrev at jeg havde to heste til salg, ring på telefon xxxxxxxx. Eller at jeg gerne ville købe en Stübben sadle, eller ville bytte min hest med en anden, you get the drift smiley
    Og for at være ærlig, når ikke jeg står og skal sælge, købe eller bytte noget, har jeg bestemt heller ikke mellem 39-69kr. til at blive VIP bruger, så jeg kan oprette en annonce, for blot at forhøre mig, og som der ikke engang giver mulighed for den slags søgning jeg vil bruge(:

• #10   25. feb 2011 Jamen vil du så ikke venligst link eller copy paste fra Brugerbetingelserne hvor det fremgår at jeg skal oprette en annonce for at leje/udlåne? For jeg kan umiddelbart ikke finde det nogle steder...

• #11   25. feb 2011 Dem kan jeg så ikke se da jeg ikke er VIP bruger og derfor ikke kan oprette en markeds annonce og kan da ikke forstå at det ikke fremgår andre steder at udlån/leje skal forekomme i markedet. Har ikke penge at smide ud til at opgradere min bruger for at oprette en annonce blot for at forhøre mig, specielt ikke når ikke der er et felt der indikerer, at man ønsker at udlåne eller leje, så vidt jeg kan finde er der kun at vælge mellem købe, sælge og bytte og det kan jeg ikke bruge til noget. Så enten kommer mit indlæg til at stå og så kan jeg se om der skulle være nogle her i omegn som ejer en hestetrailer, otherwise, prove me wrong. Hvis jeg gør noget forkert, så fremlæg venligst for mig noget der dokumenterer det, for jeg kan som sagt ikke finde det nogle steder... Eller også må en HA'er træde til og gøre det klart, for så længe jeg ikke kan finde i reglerne at mit indlæg er "ulovligt" og at du heller ikke kan/vil fremlægge noget der beviser at jeg er galt på den, så har jeg heller ikke noget at føje mig efter smiley

Kommentér på:
Trailer til låns

Annonce