{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Så stolt af den lille! :D {{forumTopicSubject}}

Ja. Jeg må lige dele denne fantastiske følelse med jer! smiley
I dag skulle min den lille prins (Monty) flyttes!
Han skulle i trailer for 2. gang og 1. gang hvor traileren skulle lukkes og køre. (Har ikke haft mulighed for noget trailerloading inden)
Han gik lige ind, stod stille mens der blev lukket og stod pænt under kørslen.
Da vi kom frem (ca. 5-10 min. derefter) bakkede ham rigtig pænt ud og gik stille og roligt efter mig ind i sin nye, fremmede boks. Han gik lidt rundt og undersøgte det hele, var lidt oppe at køre (Dette var ikke en overraskelse)
Han faldt dog hurtigt ned igen og ca. én time efter faldt han til ro.
Han var stille og rolig og slappede af, når jeg var ved ham.

Er SÅ stolt af ham! Iiih så dygtig han var.
Lige lidt glæde herfra.
Hvordan har jeres dag været?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så stolt af den lille! :D
  • #1   25. feb 2011 Uh hvor fedt smiley
    Det er altid rart når ens heste ikke stresser op, når de skal flyttes..

min dag har været op og ned..

Jeg har fået lidt hjælp til opdragelsen af min pony, Bailey.
    Han har siden vinter slet ikke været til at styre OVERHOVEDET, og jeg har været så sikker på at jeg kunne blive ved med at styre ham, uden at skulle tage 'fat' og uden at skulle bruge fx. snor om mulen. Må dog indrømme det ikke helt fungere. Men han er jo unghest smiley

Jeg har fået en der hedder Morten til at hjælpe mig, og der skete sgu bare en forandring i dag, og Bailey gav sig virkelig, selvom Morten SAAAGTENS kunne se mit problem..

Morten tog ham ud på banen da de andre heste var kommet hjem, i træktov og grime. Han trak ham rundt, og Bailey lavede en HELVEDES masse ballade. det var helt vildt. -men Morten havde pænt meget styr på ham..
    Dog blev det lidt for glat for Morten - og han fik en tur, hvor han blev hevet gennem hele langsiden i træktovet han bare ikke ville slippe. Derefter var Morten konstant et skridt foran Bailey, og kunne nå at stoppe ham inden han lavede for slemt ballade.

Det endte med en stille prustende pony, der forsigtigt gik rundt ved mortens side.

Det endte også med at jeg kunne tage ham ud efter et kvarters pause, og trække ham rundt, dog med snor løs om mulen, hvis nu han skulle lave ballade smiley men det gik ... og jeg er stooolt! endelig sker der fremskridt med den lort!

-det er normalt ikke mine metoder at 'træne' med heste på, men dette er absolut nødvendigt, ellers ender det med at ponyen bliver livsfarlig.
    Der bliver dog ingen hård vold brugt, ingen slag. en masse råben hvis han forsøger at hidse sig op, og en masse standsen osv.. -selvfølgelig også en utrolig masse ros når han gør det rigtigt smiley

Er i hvert fald glad for vi er kommet i gang fra i dag af, og glæder mig til imorgen tidlig, hvor vi tager en tur mere smiley

• #2   25. feb 2011 Lyder bestemt også godt. Kender udmærket til det med problemer med hestene. Min gamle fjordhest (man skulle tro der var fuldblod i hende) bukkede ekstremt konstant og hele tiden. Dette fik vi hende dog fra, hun manglede bare balance. Hun er blevet mishandlet da hun blev tilredet og ja. En meget speciel pony. Men nu meget sød, og oplevede mange problemer.
    Dette oplever jeg dog slet slet ikke med Monty, endnu!

• #3   25. feb 2011 hehe, altså. der er ikke så meget at sige til det med min, han er jo kun 1½ år, og i lommelalderen smiley

• #4   25. feb 2011 Samme med min. Men de er nu søde de små. Monty er rigtig cool i sit hoved. Han er en islænder-pinto blanding, men har så meget islænder i sig. smiley Så det er dejligt.

• #5   25. feb 2011 Hvor fedt!:-), det er altid dejligt når det går godt :-)!

• #6   25. feb 2011 Jae det er! smiley

Kommentér på:
Så stolt af den lille! :D

Annonce