{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klokker, -Hvorfor ?
  • #1   4. jun 2006 rider ikke med klokker.. han smeder, altså slår baghoven op i forhoven men han gør det næsten ikke... hvis d blir værre skla jeg have klokker.... ikke det pæneste på en fjordhest!

• #2   4. jun 2006 Jeg rider med det fordi Magic træder sig selv på ballerne... altså ved forbenene:P Han træder nemlig godt ind under sig, især i fritrav.. Han har slået hul en gang og nu rider jeg med det for en sikkerhed skyld, det skader jo ikke;)

• #3   4. jun 2006 Jeg rider med klokker pga. begge de ting som Line M siger. smiley

• #4   4. jun 2006 Jeg har faktisk et RIGTIG godt eksempel på hvorfor man skal have klokker på ....

For tre uger siden var jeg og min veninde til stævne. Det var udendørs, og MEGET glat på banen, så vi valgte at tage de lange mordax i smiley

Det var jo meget smart, lige indtil min venindes pony (Sweet Wonder) trådte sig selv i kronranden (MED mordax) så hun blødte, måtte have dyrlæge søndag meget sen aften osv... Hvis hun havde haft klokker på havde dette ikke sket smiley

Og så ellers det samme svar som Line M

smiley

• #6   4. jun 2006 Jeg rider med klokker på min fordi den træder skoen af eller træder sig i ballen....

Ogaå går hun med klokker på folden, hun har tabt 3 sko inden for en månede fordi hun trædder dem af...

det er ikke sjovt at have en der bruger klokker

• #7   4. jun 2006 Kan en qrund til at ride med klokker være ,
    at hvis man er sprinqrytter , oq hesten sprinqer med sådan en kraft , at hvis den skulle risikere at ramme bommen , så flyver der et lille stykke af hoven ?
    Er det qrund nok ?

Har nemliq købt et par til Donna.
    Det får hende oqså til at løfte benene lidt lænqere op under siq. Hun har ikke sko på.
    Men er det qrund nok , eller tror i at det bare kommer til at qøre mere skade end qavn ?

Hjææælp ..

• #8   4. jun 2006 Har kun på bagbenene da Obelix nogle gange ramer sig selv der når vi laver sideøvelser ; (

• #9   4. jun 2006 Rider ikke så tit med klokker.
    Vis jeg gør er det nok mest i spring ofg på tur for at beskytte.

• #10   4. jun 2006 Kun i spring, fordi Rony træder sine sko af XD

Smart ;P

• #11   4. jun 2006 $*Team FDLS*$ <: Hvis ikke der er en grund, som de andre nævner, altså at din pony/hest træder skoen af eller træder på sig selv, synes jeg, at du skal lade være med at bruge dem. Der er ikke nogen grund til at pakke hesten mere ind end højst nødvendigt.

• #12   4. jun 2006 Islændere bruger klokker for at få bedre løft. Der bruges klokker med vægt i. Jeg rider med klokker på forbene på Rapsody pga. hendes enorme gang. Hun træder simpelthen på sig selv.

• #13   5. jun 2006 Jeg rider altid med klokker på forbenene..

Altid..

Mine heste har også altid klokker på når de er på mark..

De er begge to slemme til at træde op i sig selv og enten rykker de en sko af eller også træder de op i ballerne..

Af og til ryger der da også en klokke eller to, men hellere det end der ryger en sko eller de får en ordentlig skramme...

• #14   5. jun 2006 jeg ride også med klokker på alle 4 i spiger frdi luffe ramdt tit med baghov på bomme og vis ikke bommer som forben
    ham er så stor kolvn til spinger

Kommentér på:
Klokker, -Hvorfor ?

Annonce