{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Thermatex vs. Catago {{forumTopicSubject}}

dilemma dilemma... smiley

Har umiddelbart forelsket mig en anelse i THERMATEX Multi-purpose quilted Wicking Horse rug (Sikke en beskrivelse) For det første lyder det på skrift en et fantastisk dækken og kan læse gennem div. forums er THERMATEX fabrikere nogle fantastiske dækner. Et kæmpe plus er jo så, at man kan få det lavet i den farvekombination man ønsker. Et lille minus er, at prisen er forholdsvis høj.
Dertil kommer mit spørgsmål.
Catago har lavet et Cooler dækken, som jeg har hørt lidt rygter om, skulle være i næsten samme kvalitet som THERMATEX og som i hvert fald skulle være lige så effektiv. Prisen er jo bestemt en anden.
Sidder der nogen derude, som kan af- eller bekræfte det, inden jeg hopper ud i en bestilling. smiley
På forhånd tak! smiley


Kommentarer på:  Thermatex vs. Catago
  • #1   3. mar 2011 Jeg har Thermatex T2000 og det er bare godt, jeg elsker det dækken da det ikke selv bliver vådt når det svedtransportere. Men det er også effektivt smiley

    Jeg kender desværre ikke til catago. Men jeg ved Back on track har levet noget hen ala thermatex.

    Men ja Ved Thermatex kan du slev bestemme hvordan farverne skal være smiley


  • #2   3. mar 2011 Skal ikke kunne udtale mig om de ovenstående produkter, men er meget glad for mit Rider by Horse Cooler/svedtæppe. De tørrer utrolig hurtigt under det, og det fås i flotte design, lidt alá Anna Scarpati, hvis du kender det.
    Det koster 1000,-


  • #4   4. mar 2011 Tak for jeres tilbagemeldinger. smiley
    @pige med pintosvesken smiley - har du set det tilbud på deres hjemmeside eller? Synes nemlig ikke jeg umiddelbart kunne få øje på sådan et tilbud. smiley

    God weekend.


Kommentér på:
Thermatex vs. Catago

Annonce