{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Min weekend {{forumTopicSubject}}

tja... fik lige lyst til at skrive om min weekend!
Jeg har arbejdet i stalden hvor min Ulf og min gamle Mille (min søs har hende nu) står opstaldet.. det er 3min gange fra hvor jeg bor.. der står også 4 travere, en travpony og en shetter...

På fredag mugget jeg ud for ejeren af staldens 3 travere + at jeg red Ulf og mugget ud for ham.. Han var lidt sprek, men ellers nem at ride... Så fodret jeg kl 17 og kl 22

På lørdag var jeg i stalden kl 9 med min families hund (min familie tog ud med båden så jeg var alene med den og den skal jo også luftes) og sadte ud alle de 8 hestene.. Så tog jeg hjem med hunden, fik i mig lidt morgenmad og tog igen i stalden.. Jeg red Ulf og han var sød at ride.. sprang et par hinder... så sadte jeg ham ud og fodrede kl 12... Så tog jeg hjem og gik i butikken med hunden og købte lidt slik og is... Så var det stalden igen og ride Mille (min søs var jo på båden).. sprang lidt på hende også da min søs ikke får til at få rigtig antal steg mellem springene.. første gang jeg red på jordede Mille afsted og gik på 5.. bagefter samlede jeg hende så hun gik på 10 galopslag imellem! Rigtig sjovt at springe på hende igen.. Da jeg havde redet Mille muggede jeg ud af mine og ejeren af staldens bokser (i alt 7) og fodret kl 17.. så gik jeg hjem og ordnet mig for jeg skulle have besøg af nogle venner om aftenen.. Jeg fik så vidt ordnet mig før jeg skulle ned og sætte ind alle 8 hypsene og så løb jeg hjem igen... så kom mine gæster og vi så en film og sang lidt karaoke.. så tog alle hjem udenom min bedste veninde.. hun kom med mig ned i stalden igen kl 22 og vi fodret.. så fant vi ud at vi ville slådde (fixe) ridebanen med firhjulingen (atw/mini traktor) så det gjorde vi kl 23! Vi troede polakken der har boet på gården havde flyttet og jeg tror vi bråket lidt, men da vi skulle rydde op så vi at han ikke havde flyttet.. øvøv.. men han har ikke sagt noget så jeg tror ikke han brydde sig... Så tog jeg hjem og vi lavet ikke så meget mere

På søndag mødte jeg min familie da jeg var på vej ned til stalden med hunden.. de kom hjem en dag før de skulle.. så fik jeg en mindre hest og en mindre hund at passe... jeg gik op i stalden og sadte hestene ud før jeg tog hjem og spiste lidt.. så gik jeg igen op og red Ulf og mugget ud.. jeg red han på ridebanen og han var rigtig sød at ride som vanlig.. kl 12 fodret jeg Så red jeg den ene traver i skoven sammen med en pige på en anden traver! Det gik sgu stærkt i fuld trav! da vi kom hjem longerte jeg travponyen.. den er total sød, kig Julian i min profil! Efter det sadte jeg mig lidt op på Ulf ude på folden.. (se billede 6) Han var sød at ride med grime og træktov så jeg tog den af.. og skulle skridte lidt uden... men så sedter sgu den abe i FULD galop og laver bukkespring med mig oppå uden sadel og hovedtøj! jeg er lidt stolt for jeg faldt IKKE af!! desværre fik ikke min veninde billede af det. men vi fik billeder af nogle krumspring uden mig oppå (også billede 6 ved Ulf) kl 17 fodret jeg igen..og så tog jeg hjem og spidste middag og så lavet jeg guf som vi havde til isen til dessert (man har ikke guf i Norge!!) kl 21 gik vi alle op i stalden for at tage ind heste og fodre.. Mille var ikke helt rask så vi fik fat på min bedstefar (pensjoneret dyrlege) og han kom og kiggede på hende.. men inden han kom havde hun kviknet til igen... Så tog vi hjem.. vi var oppe at kigge til hende rundt kl 24..

I dag gik jeg i stalden kl halv 10 og slap ud 3 heste... Så tog jeg den ene traver ud og longere... det gik godt.. så fangede jeg shetteren som havde kommet sig ud af folden (igen) og gik op med traveren og tog af udstyret før den fik komme ud.. derefter red jeg skridt-tur med min far på den traver jeg red søndag, Min søs på Mille og mig selv på Ulf.. det var rigtig hygge.. jeg fodret da vi kom tilbage og slap hestene ud.. så muggede jeg ud og ryddet i stalden og pudset udstyr.. fodret kl 17 og snakket med staldens ejer om hvordan week havde været og sådan.. så gik jeg hjem og spidste og gik tilbage i stalden og ryddet lidt mer.. så kom min elev og jeg undervidste hende lidt på banen før jeg gik hjem for dagen...

Det har været en sjov, men slitsom (hård) weekend!
hvad har du lavet i week?

Tiril R


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min weekend
  • #1   5. jun 2006 Ja du har haft en trvl pinse skumfidus..

    Hmm jeg har bare arbejdet og været sammen med Mette og min hyps (:


  • #2   6. jun 2006 Hå hå hå hå og Janni Janni Janni jeg arbejder sammen med to af dine søde kusiner ;D

  • #3   6. jun 2006 hey har Janni Guffe-kusiner? hvor sjovt! håhå!
    Tiril R


  • #4   6. jun 2006 Hå hå ja hun har..

  • #5   6. jun 2006 Her er min week. smiley

    <b>Fredag:</b> Jeg kom hjem fra skole (sikken hård dag) og satte mig stille ned, og begyndte at skrive den Engelsk stil jeg havde for til Tirsdag. Derefter tog jeg ud til hypperne (De står på min nabo's gård) og mugede grundigt ud. De var alle på fold imens smiley . Efter udmugningen, gik jeg igang med at strigle Sandro. Det tog godt og vel ½ time, men det færdige resultat var også smukt smiley . Jeg besluttede mig for at longere ham lidt, og han gik så dejligt smiley . Derefter red jeg Nick & Knight (hvilket også gik forygende).

    <b>Lørdag</b>: Jeg stod sent op (ca. kl. 12) og tog ud til hestene. Idag skulle de have fri, så de kom bare på græs, mens jeg ordnede deres seletøj. Omkring 4 tiden, kom de ind igen, og jeg børstede dem hurtigt over. Derefter tog jeg hjem, og ved 18. tiden tog jeg til fødselsdag hos kusinen :o)

    <b>Søndag</b>: Idag var jeg mega træt da jeg stod op. Klokken var omkring 10, men alligevel kunne jeg ikke sove. Derfor gik jeg nedenunder og tog morgenmad. Jeg sad så et par timer foran tv'et og tog derfor ud til hestene. Jeg red kun Knight idag, for han var bøvlet, og jeg havde virkelig brugt kræfter på at holde ham tilbage, og få ham ned (hvad der var galt vidste jeg ikke). Jeg fik dog nusset ekstra godt med Nick, og det nød han sandelig også. Sandro fik også en nussetur, og jeg faldte faktisk i søvn oven på en halmballe *GG*
    Senere kom naboen og vækkede mig, og jeg tog hjem. Resten af dagen kedede jeg mig, men hen på aftenen kom veninden og sove.

    <b>Mandag</b>: Idag stod mig og veninden op omkring 11 tiden. Hun skulle tidligt hjem, og jeg skulle også hen til min ven Mathias idag. Jeg fik noget rent tøj på, og cyklede derefter ud til ham. Der tilbragte jeg hele dagen, og om aftenen kom jeg så ud og sagde godnat til hypperne smiley

    Det var min weekend *Ss*


Kommentér på:
Min weekend

Annonce