{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

tror jeg stopper :(( {{forumTopicSubject}}

syntes faktis det er hyggelig og være inde og kigge på hg, og jeg syntes man kan være heldig at lave en god handle. MEN MEN når jeg handler/bytter sender jeg altid tingene eller pengene næste dag, og især dem jeg bytter med har meget travlt med at få deres, men desværre har de ikke så tralvt med det modsatte, alså det jeg skal modtage, også når jeg har overført pengene skal jeg skrive og rykke for det mange gange, et par enkel gange har jeg ikke fået det jeg har købt, og 2 ud af 10 gange har jeg modtage lyn hurtig. jeg syntes det er brænd ærveligt at det er sådan, så tror simbelhen jeg stopper med at handle her inde :((


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tror jeg stopper :((
  • #1   8. mar 2011 Det er simpelthen så ærgeligt at folk ikke bare kan få fingeren ud og sende til den aftalte tid. Og endnu mere irriterende og ærgeligt at der er nogle folk der aldrig sender det man har givet penge for, man må virkelig håber de sidder med en dårlig samvittighed, men det gør de desværre nok ikke smiley

  • #2   8. mar 2011 Det jo ikke noget nyt i det. Hvorfor gør ikke ikke bare det nemmeste og sikreste, at handle personligt med folk. Det gør jeg og har ingen problemer.
    At folk så langsvejs fra vil købe ting af mig er bare ok for mig....men jeg selv køber kun der hvor jeg kan hente det.

    Disse folk der er uærlige kommer vi ikke af med, sådanne er det og så længe vi ikke har et kvalitetssystem herinde og kan bedømme folk...så stopper det jo aldrig.


  • #3   8. mar 2011 Enig med Berit.. Derfor handler/bytter man ansigt til ansigt.... så er der ingen snyd med noget.. også kan man også tjekke om varen nu er okay...

  • #4   26. sep 2012 Jeg har handlet meget både købt, solgt og byttet ingen problemer, ind imellem er der da useriøse, men dem møder du uanset hvilken side du ender på.

Kommentér på:
tror jeg stopper :((

Annonce