{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Equipage Magasinet {{forumTopicSubject}}

Idag da jeg skulle rejse det halve af Fyn rundt i tog. tænkte jeg at jeg ville læse et heste magasin da det er flere år siden jeg sidste købte et. valget faldt på Equipage, da der skulle være en artikel i om "for og imod bomløs saddel": Jeg tænkte YES, da jeg overvejer at få en bomløs.

Men om jeg så kunne finde artiklen. jeg ledte og ledte men fandt intet. Nøj hvor jeg følte mig snydt da det var den eneste grund til jeg købte bladet.

Skrev så en venlig mail til redaktionen. at jeg mildest talt følte mig snydt, da det jo havde været min grund til at netop vælge deres blad.

Fik hurtigt en mail på at jeg vil få kompensation på det smiley

Det kan godt svare sig at klage sin sag. Og jeg syntes i skulle vide min øv situation der alligevel blev ok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equipage Magasinet
  • #1   8. mar 2011 ja det kan godt betale sig at klage....!

    for noget tid siden klagede jeg til nivea over nogle deodoranter, som havde efterladt mærker på noget tøj, som ikke kunne vaskes af...

    som kompensation ville hun sende mig en lille pakke med nivea produkter..

    da jeg prøvede at regne ud hvor mange penge der var for, var der for 750 kr (hvis man skulle have haft købt det i forretningerne)


  • #2   8. mar 2011 Det hjælper ikke altid at klage til Equipage, har hørt MANGE (mig selv incl) men man får ski ikke altid svar smiley

    Har også prøvet det med noget creme (en selvbruner faktisk), som gav mig udslet i hele hovedet, mailede så firmaet som straks sendte et par andre cremer...kan ikke huske hvilket firma det var, men syns det var en god service/ kundepleje smiley


  • #4   8. mar 2011 morkaren *team ulrichsdal* Jeg får gratis det blad hvor artiklen er i så det kan godt svare sig at sige fra smiley Men jeg syntes da helt klart du skulle gøre dem opmærksom på deres fejl

Kommentér på:
Equipage Magasinet

Annonce