Så er min hest solgt.. pyha.. {{forumTopicSubject}}
Efter knap et halvt år, har jeg nu fundet et godt hjem, hvor scarlet forhåbenligt vil få det godt resten af hendes liv.. Hun skal nu hjem til hendes tidligere ejer, hvilket jeg efterhånden er ved at have en god tanke ved..
Men hold op, hvor er det svært at tage beslutningen om salg.. Jeg har haft hoppen i 11 gode lange år.. Det har været en hel fantastisk rejse med hende.. og er glad for den tid jeg har haft hende.. Vi har haft op og ned ture, og nu hvor det virkelig svinger for os i dressuren, takket være vores gode underviser, gør mit valg bestemt ikke lettere...
Men sådan er det jo ikke altid..
For 10 måneder siden mistede jeg min skønne søster.. Det har gjort rigtig meget ved, at jeg gangske enkelt ikke kan magte eller overskue to heste.. Jeg har scarlets skønne datter Desire som snart fylder 4 år, som også skal passes og holdes igang.. Udover det, så bor jeg i hus med min kæreste.. Huset skal også holdes, plus vi også har en hund som også skal have opmærksomhed.. Og ja plus mit arbejde som jo også skal passes.. Kan godt mærke om aften at jeg er fuldstændig bombet..
Men hold op, hvor er det dog bare vedmodigt...
Nu bruger jeg den sidste tid med hende bare at hygge om hende.. og nyde hende den tid jeg har med hende tilbage.. også takke hende for hendes skønne datter, som HELDIGVIS.. er endel af scarlet.. så hun vil altid være endel af vores liv alligevel...
Hvordan har i haft det med salg af jeres skønne heste??
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
jeg havde jo også altid ment han ik sku sælges nogensinde... men nogen gange så har man bare en situation der gør man ik har noget valg...
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Og ja det var trist med din charlie den gang..
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
det er da meget muligt at man kan ha 2 parter på en hest... men går det i vasken så hænger man jo selv på den... så er det da selvfølgelig bedre at man sælger og så ved hun vil få det godt ved gamle ejer..
apr 2008
Følger: 55 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 3.182
jan 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 439
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Kirsti, ja det ved jeg at jeg bliver.. Selvom det er svært nu.. Men man kan også vende den om, hvor mange mennesker der mon har tiden til to, med mindre man bor på en gård, eller har hestene stående et sted hvor man kun skal ride sine heste.. Så er det da nemmere.. Jeg kan hvertfald ikke..
sep 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 153
Til trods for det gør mere ondt end ondt, ved jeg at det er det rigtige for ham. Han er ung og skal have og fortjener meget mere end jeg kan give ham.... Parter tør jeg heller ikke satse på - det er aaaaalt for ustabilt - og udlån... Har hørt ALT for mange dårlige historier - og det vil jeg altså ikke lægge hest til
Jeg ønsker dig held og lykke med unghesten og ikke mindst med din ven. Hvor herligt, at du VED hvem der køber - og dermed ved hvordan hestebassen får det...
Så er min hest solgt.. pyha..