{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.732 visninger | Oprettet:

Mærket Silhouette ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. Jeg leder efter en ny sadel.. og har fået tilbudt en dressur sadel. Mærket silhouette..

Jeg kender ikke mærket overhovedet.. Er der nogen der kan fortælle noget om sadlen.. Er den god at ride i, og er sadlen god til hesten også.. Kan man ændre bommen? hvad er den stoppet med osv.. smiley

Andre forumemner med "Mærket Silhouette ??"
Erfaring med sadel mærket Silhouette??
Ja nogen der har erfaring med det mærke?
Skrevet af: Julie Schmidt-Hansen & Teglvangs Corriane Jong - 13. feb 2011
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærket Silhouette ??
  • #1   10. mar 2011 Sakset fra Nr Saddles.dk

Silhouette sadlerne er blevet virkelig populære, og det er fuldt fortjent. Du får en rigtig god engelsk kvalitetssadel i et lækkert design. Ægte fjederbom, kvalitetslæder og den rigtige uldstopning. Fantastisk komfort og en kanon pasform på langt de fleste heste. Silhouette er virkelig valuta for hver krone.

I forbindelse med producentskifte 2006 har samtlige modeller fået et designmæssigt frisk pust, og sadlernes kvalitet og fremtoning er yderligere forbedret.

Silhouette sadlerne produceres nu af Ideal Saddle Company, som er en af de betydningsfulde store engelske producenter, kendt for deres kvalitet og gode design.

Silhouette er en klar vinder i kvalitet og pasform sammenlignet med øvrige sadler til samme pris.

Jeg har personligt kun hørt godt om dem!!

• #2   10. mar 2011 okay tak.. Det gav lidt indblik i det.. Har ikke hørt om det mærke... Man skal jo være sikker når man nu skal invistere i en sadel.. Der var nemlig en der skrev at hendes var 27 cm i klappen.. om det er rigtigt ved jeg ikke hehe.. Jeg leder efter en der ikke er for lange i klapperne.. smiley

• Rikke
    Rikke Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 8 Svar: 45
    #3   10. mar 2011
    Jeg synes du skal gå ind på http://www.nrsaddles.dk/ og læse den advarsel, der står derinde omkring falske Silhouette sadler.

• #5   20. sep 2011 Jeg har haft en Silhoutte fit 3 til min gamle hest, og den var jeg utrolig glad for.. Lækker kvalitet og super god knæstøtte og blød i sædet. Desværre fik hesten konstateret ringfod og uegnet til ridebrug, så sadlen er til salg (se evt. annonce, hvis du stadig søger sadel..)

Jeg har været så glad for den, at jeg nu har bestilt en Silhoutte fit 4 sadel til min nye hest. Fit 4, da hun skal bruge en bredere bom end i fit 3.

Kommentér på:
Mærket Silhouette ??

Annonce