{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål omkring prettelse af hest
  • #1   13. mar 2011 kan ikke lige finde reglerne. men heste må gerne oprettes som renracede, selvom stamtavlen ikke fremgår i profilen, bare hesten er racetypisk ;O) F.eks en fjordhest må gerne oprettes som fjordhest, selvom man ikke har stamdata ;O)

• #2   13. mar 2011 men hvor står det ? jeg kan nemlig ikke finde disse regler ?

• #3   13. mar 2011 det sjovt med de her regler, en dv er li kommet ind på trods af at ejeren skrev hun ik kendte den, en connemare blev afvist fordi hun ikke havde skrevet stamtavle smiley det er altså niogle sjove (uskrevne)regler i har fået lavet jer her smiley

• #4   13. mar 2011 Tina G
    Der er jo nogen der prøver at gøre alt for, at dem som ikke overholder reglerne, ikke kommer ind. Men det er til tider svært når der er mange der har den holdning at: Alle skal have en change!

• #5   13. mar 2011 jeg skulle mene at lave ledt alt jeg kan igennem uden at finde dem ..... mærkeligt smiley

• #6   13. mar 2011 Cecillie Løkke .
    men hvor står de her regler i bliver ved at ref til ?
    .... er det nogen "i" selv har lavet ? ........og så vidt jeg kan læse mig frem til så er hestegalleris regler at man skal have tilknytning til hesten, men når man læser visses brugeres optagelseskrav, så er de enten ikke ens med hestegalleries betingelser, altså at brugerne har lavet deres egne betingelser ellers har hestegalleri bare gemt visse betingelser rigitgt godt

• #7   13. mar 2011 Altså reglen med Anden særlig race har været der. Den kommer og forsvinder engang imellem. Der har vidst været snak om at den skal op igen.
    Der vil altid være uskrevne reglerne. Det går jo ikke at der kun er 2 billeder, når dette er et galleri.. Sådan vil det altid være

• #8   13. mar 2011 Cecillie Løkke ... gallerie betyder flere fotos end et par stykker og iøvrigt opfordrer hestegalleri os skriftligt til at man min har 5 fotos på, så det står der jo og hvad der har været og er snakke om igen det giver jeg ikke en flyvende fii for, hvis det ikke står skrevet nogen steder så det ikke en regel så det din mening og så vidt jeg kan se i hestegalleris betingelser der brugernes egne regler noget de frabeder sig....så hvem er det der ikke følger reglerne ??? det ihvertfald ikke dem der byder velkommen ba brugeren har tilknytning til hesten (som er hestegalleriets eneste skrevne betingelse)....verden er desværre ikke sådan at man ma selv kan lave regler for hvad man syntes, selvom det ville være rigtigt rart smiley

• #9   13. mar 2011 copy pastet fra hestegalleri.dk

Det skal dog siges at bedømmelsessystemet ikke er dit eget "våben" til at gennemføre dine regler på siden. Vi vil ikke se karakterer givet med kommentarer om at en bestemt ting skal ændres. F.eks. vil vi ikke se noget krav om at der skal være mindst 10 billeder eller andet.....læs feks krav om skrevne stamtavler fordi du mener at du har hørt tale om at en ændret regel MÅSKE skal ændres om igen eller bare fordi du syntes..... altså beder de lidt om som jeg læser det at brugere af siden ikke laver egne regler som det med stamtavlen i høj grad lader til at være, en regel mange har hørt om men IGEN læst !!!!!!.

• #10   14. mar 2011 Jeg er ret svært for mig at læse hvad du skriver. Nu ved jeg ikke hvad det er for en hest du referer til.

Tror du måske jeg er den eneste? Jeg afviser hvis jeg ikke synes hesten lever op til et galleri...

• #11   14. mar 2011 nej cecillie det tydeligt at se du ikke er den eneste der selv har fundet på hvilke regler du selv laver herinde, men så skriv sa det istedet for at begynde at skrive jeg har hørt tale om ......jeg har engang hørt ..... jeg tror måske bla bla bla ...........og så LAD vær med at skrive det er andre der ikke følger reglerne når det i virkeligheden er dig selv der ikke følger dem !! LÆS OVERNSTÅENDE COPY PASTE FRA HESTEGALLERIS REGLER DE SYNTES IKKE OM AT I SELV LAVER REGLER - Og den hest jeg ref til er skam ikke den eneste hest jeg kan ref til, det set mange gange før!!!

• #12   14. mar 2011 Råb lidt mere? Gider slet ikke ikke diskutere det mere, jeg gør som jeg gør, og du gør som du gør!
    Du kan ikke ændre på alt!

• #13   15. mar 2011
    Cecillie .... har du tjekket hvilket forum dette er oprettet i ??? eller forstår du ikke hvad general diskussion betyder ? Hvis du ikke har mere på hjertet, så kan du jo bare lade være med at deltage og har du ikke lyst til at debatere, så forummet general diskussion måske lidt dumt at klikke på *G*

Jeg syntes det er utroligt i kan gå så højt op i hvad andre skal og ikke skal ifølge reglerne....som i selv har fundet på smiley det satme sjovt. Så fra nu af finder jeg os på at jeg godt må køre 150 km i t på motorvejen og når jeg bliver stoppet så forklarer jeg da bare at det havde jeg vist nok hørt tale om ville blive genindført *G* hvilken verden er det i lever i ??? Reality tjek - please !!

Og som Christina S skriver hun skulle have fotos af ride billeder på en 2 års hest, det jo for morsomt.

• #14   16. mar 2011 Tag lige en slapper Tina...
    Du kan jo ikke samligne HG med den virkelige verden?

Kommentér på:
spørgsmål omkring prettelse af hest

Annonce