Heste og Musvåger? - venner? {{forumTopicSubject}}
Hejsa kære heste folk herinde!!
Jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde en løsning på. Måske er der en af jer der vil hjælpe. Vi bor ude i skoven på en gård. I skoven er der en musvåge (tror det hedder en musvåge, men det ligner meget en mindre ørn) Når jeg rider ud med Asscoba og galopere på et af skovstiernes lange strækning, så er der tit en musvåge der pludslig flyver ud af skoven og flyver foran os på vores højde. Sommtider en smugle højere men det er utroligt at den flyver foran os på sådan en lille afstand. Og det skal lige siges at den aldrig flyver foran min anden ehst - det er ALTID med Asscoba den gør det. Den flyver også nogengange (ikke så tit men alligevel) højt oppe i himlen over vores gård. Men det er rigtig tit at den flyver sammen med os når vi rider. Har den "ørn" noget a gøre med min hest, Asscoba? Fordi den flyver aldrig sammen med os når jeg rider Kubius!
Er der en der ved hvorfor den "ørn" gøre det?
maj 2005
Følger: 124 Følgere: 209 Heste: 3 Emner: 283 Svar: 1.718
det er nemlig nogen her i danmark
det er da lidt mystisk . jeg er megert overtroisk hehe . har du set Spirit? det er film det er der også en ørn over den :?
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 116 Svar: 643
Forsat god lørdag. - husk jeg venter stadig på svar
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 1.008
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 116 Svar: 643
Jeg tror ik at det bare er et tilfælde. Det er jo altid når Asscoba bliver redet den flyver. Det er jo næsten umuligt at det kan være et sammentræf hele tiden?!
Hej i andre!
Jaah jeg nyder det også . Man føler sig så fri når den flyver foran én.
Heste og Musvåger? - venner?