{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marstall foder, nogen erfaringer ?
  • #1   23. mar 2011 Vi bruger senioren til Charlie :b Og det er min mor der har styr på det med foder, men jeg tror da det er meget godt :b

• #2   23. mar 2011 Haferfrei er SUPER godt, især til de lidt tændte heste

• #3   23. mar 2011 Jamen min er ikke tændt, han er krybbebider hvis han for harver eller byg i sit mad.
    Jeg vil give ham Haferfrei sammen med noget lucerne for at give ham mere tykketid, men han skal også bare tage på oveni, så det er sådan lidt svært med ham

• #4   23. mar 2011 Der hvor vi står opstaldet (4 i alt) fodres der med Haferfrei fra Marstal. Det er 3 nøjsomme fjordheste og de trives storartet på lille mængde marstal og så godt grovfoder.

MEN - jeg har lige præcis valgt foderet fra da vores er krybbesætter og jeg af erfaring har lært at faktisk intet krybbefoder er godt nok til hans sarte mave (har ikke mavesår men for meget mavesyre).
    Så jeg kommer selv med hans krybbefoder som kun består af vital complete og healthboost fra Pavo (vitaminer og mineraler) + en lille bitte håndfuld lucerne med olie og så får han godt med grovfoder.

Når din både er krybbebider og skal tage lidt på, ville jeg vælge at gøre et forsøg med en god lucerne som eneste krybbefoder og så hælde en god olie over f.eks. Epona olie + masser af grovfoder i god kvalitet. Din kan jo nok godt tåle ad libitum grovfoder for vægten.

• #5   23. mar 2011 Lige pt får han wrap alt det wrap han kan spise, han er kun krybbeider underfodring HVIS han får for meget stivelse ellers er han ikke.
    Han skal også have lucerne, da jeg har erfarnet at hans krybbebiderig mindske når han får dette, og de thar tidligere ejer også oplyst.

Men det eneste jeg egentlig ville høre er om selve fodret er godt ?
    Også til dem som skal tage på, men kan forstå det er det ikke.
    Så finder jeg bare et andet foder smiley Eller sammensætter selv noget til ham smiley

Kommentér på:
Marstall foder, nogen erfaringer ?

Annonce